Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و طبق اعلام فدراسیون کشتی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان، روز یکشنبه ۱۹ تیرماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار و با توجه به اعلام قبلی بصورت زنده از طریق شبکه‌های صداوسیما پخش خواهد شد. ضمن اینکه پیکارهای انتخابی با حضور تماشاگران خواهد بود که بلیت فروشی نیز از صبح روز ۱۹ تیرماه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیش از این قرار بود رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد از ساعت ۱۱ آغاز شود که این مسابقات به دلیل پخش زنده تلویزیونی، ۳۰ دقیقه زودتر شروع می‌شود.

بدین ترتیب وزن‌کشی رقابت‌ها نیز ساعت ۷:۳۰ الی ۸ در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده انجام می‌شود و سپس رقابت‌ها از ساعت ۱۰:۳۰ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

یکی از نکات مهم در آستانه برگزاری رقابتهای انتخابی تیم ملی این است که کادر فنی تاکید کرده هیچ کشتی‌گیری تا زمان اعلام رسمی اسامی ملی‌پوشان برای حضور در رقابت‌های جهانی انتخاب شده نیست و شرایط کشتی‌گیران اعم از نظم و انضباط اردویی، پیگیری تمرینات و شرایط جسمانی مدنظر خواهد بود.

کد خبر 5530184

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آزاد انتخابی تیم ملی تیم ملی کشتی آزاد فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تکواندو حسن کامرانی فر انتخابات فدراسیون فوتبال سید جلال حسینی هندبال وزارت ورزش و جوانان تیم ملی بسکتبال انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰

مجید درویشی گفت: این رقابت‌ها با حضور ۵۰ بسکتبالیست دختر منتخب از استان‌های غرب کشور از فردا پنجشنبه به میزبانی اسدآباد برگزار می‌شود.

او گفت: استان‌های ایلام، لرستان، مرکزی، کرمانشاه، زنجان، کردستان، چهارمحال بختیاری، منطقه آزاد آروند و همدان در این رویداد ملی حضور دارند.

رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: این استان با توجه به شرایط میزبانی ۱۰ بسکتبالیست منتخب در این رقابت‌ها خواهد داشت که توسط کمیته فنی هیات از شهر‌های مختلف برگزیده شده‌اند.

درویشی گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز به میزبانی شهرستان اسدآباد و زیر نظر کمیته فنی فدراسیون بسکتبال کشور برگزار خواهد شد.

اسدآباد از قطب‌های اصلی بسکتبال استان همدان و غرب کشور است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد