Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمی گفت: با مشورت و هم اندیشی فرمانده بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه امام سجاد(ع) هزینه آئین تجلیل از فعالان صنفی، تجار و صنعتکاران استان صرف خرید و اهدای کولر به مردم زلزله زده خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجازت استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز با اشاره به همراهی و حضور تشکل های صنفی و بنگاه های اقتصادی استان از ساعات اولیه وقوع زلزله در روستاهای آسیب دیده اظهار کرد: ارسال محموله های متعدد اقلام مصرفی توسط اقشار مختلف به ویژه اتاق اصناف و بنگاه های صنعتی و اقتصادی و همچنین چندین واحد کانکس جهت اسکان موقت زلزله زدگان از اقدامات انجام شده طی دو روز اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درادامه با تاکید بر تداوم ارسال کمک‌های انسان دوستانه سازمان‌های تابعه استان به مناطق زلزله زده تصریح کرد: با توجه به تصمیم اخذ شده هر بنگاه صنعتی و تشکل های صنفی واقتصادی با تامین ۵ کولر می‌توانند سهم به سزایی در کاهش رنج و آلام مردم زلزله زده در هوای گرم تابستان داشته باشند.

گفتنی است، زلزله های متعددی در غرب هرمزگان به وقوع پیوست و این روند به گونه ای ادامه دار شد که بامداد شنبه هفته جاری با رخداد دو زلزله خیلی بزرگ منجر به ریزش منازل روستاهای بخش مهران در شهرستان بندر لنگه شد.

این رخداد طبیعی باعث گردید که علاوه بر خسارت های جزئی به برخی از منازل منطقه، قریب به ۴ روستای دیگر شهرستان بندرلنگه را با خسارت خیلی جدی مواجه سازد که در مرکز تقل آن، روستای سایه خوش به صورت صد درصدی تخریب و منازل آن از بین رفت که در این رابطه تعداد ۵ نفر از مردم خوب این روستا نیز جان خود را از دست دادند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی از شناسایی موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا و رفع تدریجی در وزارت اقتصاد خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم بازیان در خصوص واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا گفت: رویکرد دولت و رئیس جمهور استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی و سپردن کار به مردم بویژه در حوزه‌های اقتصادی و در بنگاه‌هایی است که از نظر ماهیت با اراده، سرمایه، مهارت و توانمندی مردم اداره می شوند. مشخصا بنگاه‌هایی که دولت نه تنها سهام مدیریتی بلکه سهام قابل‌توجه و معناداری نیز ندارد.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی افزود: این سهام‌ باید با لحاظ تمامی جوانب به ذی‌نفعان بنگاه‌ها واگذار شود. برای برون رفت از این شرایط با توجه به امتداد 50 ساله‌ای که دولت به لحاظ داشتن سهام‌ تودلی همواره در مدیریت این شرکت‌ها دخالت داشته باید تدابیر جامع و مانعی اندیشیده شود که خصوصی سازی درباره این موضوع کار کارشناسی انجام می‌دهد.

بازیان ادامه داد: طبق گفته رئیس جمهور، دولت اصل را بر خروج از این نوع مدیریت‌ها گذاشته است. موانعی در این مسیر وجود دارد که باید شناخته و به تدریج و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برداشته شود. اراده این موضوع ایجاد شده و مجموعه‌های مختلف در وزارت اقتصاد آن را در دستور کار قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا