Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: بعضی‌ها نسبت به توطئه‌های دشمن جاهلند و نمی‌دانند دشمن چه طراحی برای نابودی نظام انقلاب اسلامی دارند. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حاج حسین طیبی‌فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هر کجا انقلاب اسلامی مورد حمله قرار داده شود سپاه پاسداران موظف است در دفاع از انقلاب اسلامی نسبت به بصیرت‌افزایی و آگاهی در جامعه ورود پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جامعه‌ای که دانا به مسائل روز باشد و توطئه‌ها‌ را بشناسد و نقشه‌های استکبار برای او روشن شود‌ زیر بار دشمن نمی‌رود و در غیراین صورت تحت تاثیر هجمه‌های روانی ‌قرار خواهد گرفت.

طیبی‌فر تصریح کرد: بعضی‌ها نسبت به توطئه‌های دشمن جاهلند و نمی‌دانند دشمن چه طراحی برای نابودی نظام انقلاب اسلامی دارند.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران باید به دنبال بصیرت‌افزایی باشد که با 10 هزار هادی سیاسی و عقیدتی و سیاسی و توده مردم این اقدامات را انجام می‌دهد تا افراد جهالت نداشته باشند چرا که در تاریخ تجربه کردیم هر کجا مردم نسبت به موضوعات دشمن جهل داشتند تحت تاثیر قرار گرفتند اما اگر آگاهی داشته باشند تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند.

آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل به روایت تصویرراه‌اندازی قرارگاه جهادی در مناطق زلزله‌زده هرمزگان/ بسیج و سپاه در منطقه حضور خواهند داشتاعزام ماشین آلات نیروی زمینی سپاه به مناطق زلزله‌زده هرمزگان/ آواربرداری به‌زودی آغاز می‌شود

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن به دنبال مزدورپروری است تا از جهالت استفاده کرده و بازار شایعات را رونق و دروغ‌پروری را توسعه دهد که سپاه پاسداران در این زمینه باید با آگاهی و بصیرت‌افزایی نسبت به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان اقدام کند.

انتهای پیام/132/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در سپاه توطئه های دشمن انقلاب اسلامی سپاه پاسداران توطئه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فقط ۷۰ روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود که به فرمان امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی برگرفته از جنس مردم تاسیس شد.


سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه پاسداران باید برای بحران‌هایی که برای کشور و مردم به وجود می‌آید، همیشه مهیا و آماده باشد.


پاسداران خدمت به خلق خدا را سرلوحه کار‌های خود قرار داده اند، از جبهه‌های جنگ و نبرد حق علیه باطل تا جبهه‌های سازندگی.


حجت الاسلام رستگار، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان می‌گوید: سپاه پاسداران الگوی ولایتمداری، سربازی و خدمتگزاری برای مردم و جامعه اسلامی و انقلابی است.


گروه‌های جهادی دست در دست هم پای کار محرومیت زدایی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب استان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم