Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضاعلی نوروزی بدون اشاره به میزان غیبت داوطلبان، گفت: امسال هیچ داوطلب مبتلا به کرونا بر اساس خوداظهاری در استان نداشتیم، اما در چند مورد، داوطلبان به دلیل اضطراب حال مناسبی نداشتند که سعی شد این مسائل در اوج آرامش حل و فصل شود.

او با تاکید بر لزوم برخورد با موارد تقلب در آزمون سراسری، گفت: کشف تقلب با هدف ایجاد شرایط برابر و عادلانه در آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها و رسیدن حق به حقدار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مردم باید مراقب باشند فرزندان آن‌ها در دام کلاهبرداران فروش جعلی کلید‌های کنکوری و تجهیزات بی ثمر تقلب نیفتند.

نوروزی می‌گوید: در مجموع، آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۱ در استان اصفهان بدون تنش و با سلامت و آرامش برگزار شد و تلاش کردیم حق هیچ داوطلبی تضییع نشود، موردی از قطعی برق در حوزه‌های امتحانی به ما گزارش نشد هرچند برخی حوزه‌ها با مسائلی درباره سامانه‌های سرمایشی مواجه بودند.

او به شرکت حدود ۸۷ هزار نفر در آزمون سراسری ۱۴۰۱ در استان اصفهان، اشاره کرد وگفت: نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم که هیچ نقصی وجود نداشته، اما سعی شد این آزمون با کمترین تنش برای داوطلبان و خانواده‌ها برگزار شود.

نوروزی برخی از مسائل پیش آمده در آزمون سراسری به ثبت نام داوطلبان بر می‌گردد، گفت: بعنوان مثال برخی داوطلبان هنگام ثبت نام، محل آزمون و رشته را اشتباه انتخاب کردند و در روز آزمون با مشکل مواجه شدند.

او با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی در این زمینه از سوی رسانه ها، گفت: این مشکلات در روز‌های برگزاری آزمون سراسری گریبانگیر ما و برخی داوطلبان شد بعنوان مثال داوطلبی که اهل اصفهان است محل آزمون را آران و بیدگل انتخاب کرده بود و به دلیل اینکه امکان تغییر محل آزمون در روز برگزاری کنکور وجود ندارد با مشکل مواجه شد.

نوروزی از داوطلبان و خانواده‌های آن‌ها خواست تا دفترچه آزمون سراسری را به خوبی مطالعه و فرم‌های ثبت نام را با دقت تکمیل کنند گفت: پس از ثبت نام داوطلبان، دفترچه‌های سوالات و پاسخنامه‌ها برای آن‌ها شخصی سازی می‌شود و در روز آزمون امکان جابه جایی آن‌ها از حوزه‌ای به حوزه دیگر وجود ندارد.

رییس ستاد آزمون‌های استان اصفهان درباره قطع بودن شبکه‌های ارتباط سیار در محل حوزه‌های امتحانی توضیح داد: این کار با هدف از بین رفتن هر گونه ساز و کار و بستر برای تقلب و با هدف افزایش سلامت و امنیت آزمون انجام شد.

آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۱ از هشتم تا یازدهم تیر امسال برگزار شد و حدود ۸۷ هزار داوطلب در ۲۷ شهر استان اصفهان به رقابت پرداختند.

اصفهان با حدود ۲۰۰ هزار دانشجو، هفت هزار و ۲۰۲ عضو هیات علمی و ۱۸۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی، دومین استان دانشگاهی کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری سازمان سنجش گروه هنر آزمون سراسری استان اصفهان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح آغاز شد. آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.
همچنین آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم فردا برگزار می‌شود.
 در استان یزد، ۱۵ هزار و ۳۲۴ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ باهم رقابت می‌کنند که ۹ هزار و۶۸۸ نفر داوطلب زن و ۵ هزار و ۶۳۶ نفر داوطلب مرد هستند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان یزد، در خصوص زمان و مکان برگزاری این آزمون در دانشگاه یزد تصریح کرد: محل آزمون داوطلبان گروه آموزشی علوم ریاضی صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه، در ساختمان توحید، داوطلبان گروه آموزشی علوم انسانی در همان زمان، در سالن‌های فجر، غدیر و ساختمان علوم است.
میرحسینی اظهار داشت: داوطلبان گروه‌های آزمایشی هنر هم ، عصر امروز در سالن‌های غدیر و ساختمان توحید و داوطلبان گروه زبان‌های خارجی نیز عصر در محل سالن فجر به رقابت خواهند پرداخت.
وی یادآور شد: محل آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در محل سالن‌های غدیر، فجر و ساختمان توحید است. 
میرحسینی تأکید کرد: به‌منظور رفاه شرکت‌کنندگان، داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها سالن‌های غدیر و فجر است از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه و داوطلبینی که حوزه امتحانی آنها ساختمان‌های توحید و علوم است از ورودی بصیرت واقع در بلوار شهیدان اشرف به دانشگاه وارد شوند.
نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان خاطر نشان کرد: به همراه داشتن کارت ورود به آزمون به همراه یک کارت شناسایی معتبر عکس دار الزامی است.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در استان اصفهان
  • توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب استان اصفهان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری از فردا
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب کنکور سراسری دردانشگاه صنعتی اصفهان