Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: برنامه نجات کشور دراشتغال مولد و تسهیل کسب و کار تولیدی و به هدر ندادن منابع میهنی است؛ از ثروت ملی فقط برای سرمایه‌گذاری باید استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مصطفی میرسلیم در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«برنامه نجات کشور دراشتغال مولد و تسهیل کسب و کار تولیدی و به هدر ندادن منابع میهنی است؛ از ثروت ملی فقط برای سرمایه‌گذاری باید استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کد خبر 585883

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سید مصطفی میرسلیم نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده تهران اشتغال کسب و کار افزایش ثروت ملی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان باید حذف شود

 محمد کرمی  در جلسه با فرمانداران و جمعی از مدیران در بندر چابهار اظهار کرد: باید بازارچه‌های صنایع دستی ویژه صنعت گران در تمام شهرهای سیستان و بلوچستان ایجاد شود.

وی افزود: شرکت‌های دانش بنیان به سرعت در حال رشد و گسترش هستند که باید برنامه‌ریزی لازم برای ورود این مجموعه‌ها به تولید صورت گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید بندر چابهار مرکز پهلوگیری و بارگیری کشتی‌های تجاری کشور شود و زمینه لازم برای دسترسی کشورهای همسایه به دریا را ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: باید در بحث تجارت در ۲ بخش صادرات و واردات برنامه‌های ویژه‌ای برای روانسازی تدبیر شود.

کرمی با بیان اینکه باید اقتصاد دریا در سیستان و بلوچستان به سرعت رشد کند، عنوان کرد: باید محصولات کشاورزی دریایی با فناوری استخراج و پرورش داده شوند.

وی افزود: باید گردشگری علمی در منطقه رشد یابد و امکانات لازم در این زمینه برای حضور مردم ایجاد شود.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: حوزه تجارت بسیار مهم است چرا که در این بخش در دنیا رقابت وجود دارد بر همین اساس باید به توسعه کریدورها به عنوان بخشی از اقتصاد که می‌توانند صنایع را به حرکت در آورند، توجه شود.

وی ادامه داد: صادرات و واردات همواره یکی از بخش‌های مهم اقتصادی کشورها محسوب می‌شوند که باید متناسب با نیاز کشور در این زمینه برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیل‌گری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • مشوق‌های دولت برای سرمایه‌گذاری و توسعه نیروگاه‌های مقیاس کوچک
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک
  • ضرورت اصلاحات مالیاتی لازم در جهت تقویت تولید/ چگونه سرمایه‌های خرد مردمی به سمت بخش مولد اقتصاد جذب می‌شود؟
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • موانع سرمایه گذاری در سیستان و بلوچستان باید حذف شود
  • تسهیل‌گری در صدور مجوزها و ایجاد بازارهای صادراتی با هدف جهش تولید در دستورکار دولت قرار گیرد
  • برنامه اقتصادی چین در سال ۲۰۲۴