Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسن بابایی روز دوشنبه در سفر به خمینی شهر در جمع خبرنگاران افزود: نظر سازمان ثبت اسناد و املاک این است که درخصوص اراضی خُرد شده هم سند صادر شود تا با ذکر نوع کاربری زمین، به تثبیت مالکیت و جلوگیری از تغییر کاربری منجر شود.

وی همچنین از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای آغاز عملیات احداث ساختمان  اداره ثبت اسناد شهرستان خمینی‌شهر خبر داد  و گفت : با توجه به وضعیت ساختمان ثبتی فعلی موضوع از دو بُعد عمرانی و نیروی انسانی بررسی و اعلام حمایت و پشتیبانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رییس قوه قضاییه  اظهار داشت: با توجه به زمینی که در اختیار  واحد ثبتی این شهرستان قرار دارد از فردا نیروهای دفتر فنی و مهندسی سازمان ثبت اسناد کشور در این واحد مستقر می‌شوند و نسبت به نقشه برداری اقدام می کنند تا مجوزهای لازم دریافت شود.

وی اظهار داشت: از بُعد نیروی انسانی نیز با توجه به اینکه ۱۸۰ هزار پرونده ملکی در این واحد ثبتی در شهرستانی با جمعیت ۴۰۰ هزار نفری موجود است تقویت و کمک به نیروی انسانی در راستای نهضت خدمت رسانی و جلب رضای مردم صورت خواهد گرفت.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت: اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان در رده اولین اداراتی است که بیشترین مراجعه مردمی و در کنار آن بیشترین اعتراضات را هم به دلیل بحث وضعیت ساختمانی، نیروی انسانی و مسائل ثبتی که در قالب پرونده های ثبتی در جریان است دارد.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقد علی افزود: با توجه به زمینی که برای جابه‌جایی  ساختمان این واحد ثبتی در نظر گرفته شد، اعتبار ابتدایی نیز تخصیص یافت و منابع دیگری نیز برای آن پیش بینی شده تا هرچه زودتر این طرح انجام شود.

 شهرستان خمینی شهر در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها ثبت اسناد و املاک اصفهان قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک اصفهان قوه قضاییه ثبت اسناد و املاک اصفهان قوه قضاییه نیروی انسانی ثبت اسناد خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کارهای بین المللی سازمان توسعه تجارت در خصوص برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا گفت: ایران و کشورهای آفریقایی از ظرفیت یکدیگر مطلع نیستد بنابراین برگزاری این اجلاس همزمان با نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی در راستای فراهم سازی شناخت زمینه‌های تجاری طرفین صورت گرفت.

وی افزود: با آفریقا در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی، کشت فراسرزمینی و واردات مواد اولیه تولید می‌توان همکاری کرد.

قنادزاده با اشاره ذخایر نفتی و گازی قاره آفریقا اظهار کرد: با توجه به اینکه ایران در این زمینه تخصص دارد و دانش فنی دارد بنابراین چند گروه از قاره آفریقا نیز برای مذاکرات تخصصی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی نیز به ایران خواهند آمد.

وی گفت: علاوه بر آن در حوزه عمران و خدمات فنی و مهندسی نیز می‌توان طرفین با یکدیگر ارتباط داشته باشند. همچنین در مساله زیر ساخت‌های بانکی با آفریقا هم یک کارگروه تخصصی تشکیل شده است برای حوزه خدمات مالی و بانکی طراحی شده است و در بانک مرکزی، صندوق ضمانت صادرات و صندوق توسعه ملی یک پول طراحی کرده اند با عنوان خلاقیت و راهکارهای روابط بانکی و سعی می‌کنند روابط بهتری با آفریقا را فراهم کنند.

کد خبر 6087852 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • توجه به نیروی انسانی رویکرد قوه قضائیه است
  • کمیته‌های استانی حل معضلات ثبتی فعال می‌شوند
  • تشکیل اولین جلسه کارگروه مدیریت پسماند مهاباد در سال جاری
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • حدنگاری اراضی کشاورزی ۶ واحد ثبتی خوزستان
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد