Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تداوم بارش‌ها و وقوع سیلاب هزاران نفر از ساکنان شهر سیدنی استرالیا مجبور به ترک خانه‌های خود شدند.

به گزارش ایسنا، پس از بارش بی‌وقفه باران در چندین منطقه از بزرگترین شهر استرالیا، دستور تخلیه برای ده‌ها هزار نفر دیگر از ساکنان سیدنی صادر شد و مقامات محلی نسبت به تداوم وضعیت نامناسب آب و هوایی هشدار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی شده که امروز (دوشنبه) بارش شدید باران‌ در سراسر ایالت نیوساوت ولز رخ دهد. تاکنون وقوع این حادثه طبیعی با مرگ و میر همراه نبوده اما مقامات از شهروندان درخواست کرده‌اند خانه‌های خود را تخلیه و از تردد در جاده‌های گرفتار در سیل خودداری کنند.

در بسیاری از مناطق بیش از ۲۰۰ میلی‌متر بارش باران ثبت و در برخی مناطق از روز شنبه ۳۵۰ میلی‌متر باران گزارش شده است.

به گزارش ژاپن تودی، شورای اقلیم استرالیا اعلام کرده است که تغییرات اقلیمی فاکتوری موثر بر بروز چنین حوادث جوی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیدنی استرالیا سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در این مدت همچنین اردستان با ۲۹ میلی متر، زواره ۲۷.۹ دهم میلی متر، مهاباد ۲۵ میلی متر، دهاقان با ۲۲، بادرود و خوانسار با ۲۱، اردستان و گلپایگان با ۲۰، چادگان با ۱۸، کاشان و مهاباد با ۱۴، شهرضا با ۱۸.۲ دهم میلی متر، نطنز با ۱۶ و فریدونشهر با ۱۱ میلی‌متر، پادنای علیا با ۱۲ و مبارکه با ۱۰.۳ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی استان اصفهان را در این مدت داشته اند.
لیلا امینی، میزان بارش باران را در شهر اصفهان ۵ میلی متر دانست و افزود: در پی بارندگی‌ها چند مورد وقوع سیل در راه‌های اصلی خور و بیابانک، زواره، خوانسار، نایین، اردستان و مناطق شرقی و شمالی استان گزارش شده است.
وی همچنین با اعلام صدور هشدار سطح نارنجی در استان گفت: نحوه فعالیت این سامانه امروز به صورت ابرناکی گاهی، مه آلود، گاهی وزش تند باد لحظه ای، بارش باران، رگبار بهاری و احتمال رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال تگرگ وتنش دمایی پیش بینی می‌شود.
لیلا امینی اوج فعالیت این سامانه را تا بعدازظهر و در مناطق شمال و شرق و تاحدودی جنوب استان دانست و افزود: با خروج تدریجی این سامانه از استان دمای هوا کاهش می‌یابد.
وی پیش بینی کرد: سامانه بارش‌جدیدی از هفته آینده وارد استان خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل