Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آزاد دومین مسابقه مهم کشتی بعد از شیوع کرونا در کشورمان است که رسماً با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور، مسابقات کشتی تا مدت‌ها بدون تماشاگر شد. در ماه‌های اخیر اما با کاهش شیوع و کنترل این بیماری در ایران، تماشاگران محدودی نیز در سالن‌ها حاضر شده و مسابقات را نزدیک تماشا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ایام شدت شیوع کرونا، تصمیم‌گیری در مورد حضور تماشاگران در سالن‌ها با ستاد مبارزه با کرونا در استان‌ها بود و در برخی رقابت‌ها سالن کاملاً خالی و برخی نیز با حضور تعدادی تماشاگر برگزار می‌شد.

از مسابقات مهم رده سنی بزرگسالان و با توجه به عادی شدن وضعیت کشور از نظر بیماری، مرحله سوم چرخه انتخابی تیم ملی آزاد نیز که ماه گذشته در تنکابن برگزار شد نیز رسماً با حضور تماشاگران بود و حالا فدراسیون کشتی اعلام کرده است که مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نیز روز یکشنبه 19 تیر ماه با حضور تماشاگران در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

در این رقابت‌ها که حساس‌ترین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی است ستاره‌هایی چون حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع که پیش از این در پیکارهای انتخابی غیبت داشتند نیز به مصاف حریفان خود خواهند رفت. مسابقات انتخابی از ساعت 10:30 صبح روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود و قرار است بلیت‌فروشی نیز انجام شود.

چرخه نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای مسابقات جهانی اعلام شد/ 19 تیر زمان برگزاری مسابقات

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد کشتی حضور تماشاگران انتخابی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود

دیدار دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می شود.

به گزارش مشرق، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت  طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی