Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی صبح دوشنبه در جلسه هماهنگی نوزدهمین اجلاسیه پیرغلامان و خادمان حسینی که با حضور مداحان و ستایشگران استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: پیرغلامان حسینی که از تاریخ اول تا سوم شهریور ماه در به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود فرصت مغتنمی برای معرفی استان به کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجلاسیه پیرغلامان حسینی با حضور ۴۰۰ میهمان داخلی و ۵۰ میهمان خارجی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد و در ایام برگزاری این همایش تمام استان کرمانشاه باید رنگ و بوی امام حسین (ع) داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه مدیریتی استان کرمانشاه امسال مرز خسروی برای تردد زائران اربعین بازگشایی خواهد شد و شهرستان‌های سنقر و کلیایی، هرسین و کرمانشاه باید برای میزبانی از زائران با توجه به اینکه در مسیر تردد زائران قرار دارند آمادگی لازم را داشته باشند.

احمدی با اشاره به اینکه کرمانشاه از دیرباز دروازه کربلا و عتبات عالیات بودا و موقوفات زیادی نیز برای خدمت رسانی به زائران در استان وجود دارد، بیان کرد: وقف نامه‌های متعددی در استان کرمانشاه برای زائران امام حسین (ع) وجود دارد که نمونه آن کاروانسرای ماهیدشت، بیستون و قصرشیرین است.

وی با اشاره به اینکه پیرغلامان حسینی از جایگاه بالایی نزد مردم برخوردار هستند، گفت: در مدت برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی در کرمانشاه روضه‌هایی نیز در هیأت مذهبی این خادمان امام حسین (ع) برگزار می‌شود و به کمک صدا و سیما مرکز کرمانشاه مستندهایی نیز تهیه می‌شود و همچنین از نواهای محلی کرمانشاهی نیز استفاده خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری هیئت باید کانون جهاد تبیین باشد و در نباید در این اجلاسیه مهم کشوری از این موضوع غافل شد.

کد خبر 5530136

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کرمانشاه یوسف احمدی اجلاس پیرغلامان حسینی بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی ویروس کرونا مشهد کنکور زلزله آمار کرونا شیراز سانحه تصادف اردبیل اجلاسیه پیرغلامان پیرغلامان حسینی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد

دومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی استرالیا در تهران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، این اردو از 24 فروردین آغاز و تا 29 فروردین ادامه داشت.

در دومین دوره اردوی تیم ملی 7 ورزشکار از جمله: امیرارسلان زارعی، سید محمد حسینی، آرش آستانه، سامان سپیددست، خشایار حسینیان، امیرمحمدکاظمی و بهشاد علیزاده زیرنظر محمد ناظری سرمربی و فراز رغبتی سرپرست، حضور داشتند.

در جریان رکوردگیری ورزشکاران، رکورد ملی در دو ماده، ارتقا یافت. در ماده 100 متر ترکیبی سه بار رکورد ملی توسط سیدمحمد حسینی، سامان سپید دست و امیرارسلان زارعی شکسته شد که در نهایت امیرارسلان زارعی در این ماده با ثبت رکورد یک دقیقه و شش ثانیه و سی و دو صدم ثانیه بهترین رکورد ملی را به نام خود ثبت کرد.
 
همچنین در ماده 50 متر حمل آدمک امیرارسلان زارعی توانست با رکورد سی دو ثانیه و دوازده صدم ثانیه رکورد ملی جدیدی را به نام خود به ثبت برساند.

گفتنی است مسابقات قهرمانی جهان، سال جاری در کشور استرالیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمازگزاران کرمانشاهی از حمله سپاه پاسداران به اسراییل حمایت کردند
  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • انجام معاینات پزشکی و واکسیناسیون ۹۶۵ نفر از زائران حج تمتع
  • تجلیل ازتعدادی ازپیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • اجلاسیه ۱۱۶ شهید امدادگر استان سمنان برگزار می‌شود
  • فرنگی‌کار کرمانشاهی بعد از پایان محرومیت ۴ساله: جبران می‌کنم