Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری چندی پیش با توجه به وضعیت نابسامان این رشته المپیکی دست به تغییرات مدیریتی و انتصابات مختلفی زد. در همین راستا بهداد سلیمی به عنوان نایب رئیس و حسین مقامی به عنوان دبیر فدراسیون وزنه برداری منصوب شدند و کوروش باقری هم به عنوان مدیر فنی تیم‌های ملی وارد گود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس اعلام شد که وزنه برداران معترض به زودی به اردوی تیم ملی باز خواهند گشت تا تمرینات خود را زیر نظر متولیان جدید فدراسیون و تیم ملی آغاز کنند. در ادامه کوروش باقری از آغاز اردو از روز ۱۱ تیرماه در تهران خبر داد که این تمرینات بنا به دلایلی هنوز استارت نخورد و ابهاماتی را به وجود آورد.

به همین دلیل حسین مقامی دبیر فدراسیون وزنه برداری در واکنش به دلیل تأخیر در برگزاری اردوی تیم ملی اعلام کرد: با توجه به اینکه قرار بود محل برگزاری اردوی تیم ملی از استان گلستان به تهران تغییر کند، طبیعتاً باید تجهیزات اردو از آن مکان به تهران منتقل می‌شد. به همین دلیل باید وسایل و امکانات لازم برای برپایی اردو به آکادمی ملی المپیک در تهران انتقال یابد که این کار در حال انجام است و به زودی طی روزهای آینده با دعوت از نفرات مورد نظر کادر فنی، تمرینات اردونشینان آغاز خواهد شد.

کد خبر 5530058

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری اردوی آماده سازی انتخابی تیم ملی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تکواندو وزارت ورزش و جوانان حسن کامرانی فر انتخابات فدراسیون فوتبال ریکاردو ساپینتو سید جلال حسینی هندبال فدراسیون وزنه برداری اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر تصمیم هیأت اجرایی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری(IWF)، ایروان پایتخت ارمنستان و کاراکاس ونزوئلا، به ترتیب در سال ۲۰۲۷ و ۲۰۲۷ میزبان رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری خواهند بود.

ایروان سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان‌امریکا بود. علاوه بر ۲ رویداد، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بئونوس آیرس آرژانتین اعطا شد.

محمد جلود، رئیس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرد و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه‌ریزی بهتر برای برگزاری آن دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده است اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

کد خبر 6088490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام