Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

بیرجند- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: طرح کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوس در استان همزمان با سراسر کشور اجرا می شود.

به گزارش تین‌نیوز، اسداله جلال زاده اظهار داشت: در راستای خدمات دهی مناسب به مسافران جاده‌ای طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر از ۱۲ تا ۲۱تیر ماه در پایانه‌های مسافری استان همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه با آمار بالای شکایت مسافران از تاخیر زیاد در حرکت و حین سفر اتوبوس های برون شهری با استناد به بند ششم منشور حقوق با هرگونه تاخیر ناوگان به شدت برخورد قانونی می شود و متخلفان به کمیسیون های ماده 11 و 12 معرفی می شوند.

جلال زاده اضافه کرد: طرح یاد شده در چارچوب نظارت بر اجرای تبصره ۱و۲ ماده ۶ ضوابط حمل و نقل مسافر در پایانه‌های عمومی و نیز اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این طرح با استفاده ظرفیت تشکل‌های صنفی و تیم‌های نظارتی اجرا می‌شود، ادامه داد: کنترل در مقصد ناوگان ورودی به استان و مستندسازی تخلفات تاخیرات غیرمعمول حین سفر و ارجاع با قید فوریت آن به استان مبدا حرکت، استفاده از سامانه «پلاک‌خوان» و «سپهتن» برای تعیین زمان سفر ناوگان از مبدا تا مقصد و ثبت زمان تاخیر بیش از حد مجاز، مستندسازی و برخورد با تخلفات از مهم ترین محورهای اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح انجام بازدیدها در دو سطح کنترل از مبداء (پایانه) و کنترل کنار جاده ای (پاسگاه) با استفاده از ظرفیت حداکثری گشت راهداری و ترابری ادارات شهرستانی و همکاری پلیس راه استان در دستور کار قرار دارد.

جلال زاده یادآور شد: با توجه به اهمیت تدوین چارچوب و استقرار مستمر و موثر نظارت در طول سال ، نمایندگان اداره کل مستقر در پایانه‌های عمومی مسافری موظف به پیگیری هستند.

وی خاطر نشان کرد : مسافران تقاضا می شود در صورت مشاهده تاخیر ناوگان مسافربری مراتب را از طریق سامانه پیامک 2000141 اطلاع دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خراسان جنوبی ناوگان اتوبوسرانی راهداری خراسان جنوبی اجرا می شود سفر ناوگان حین سفر حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردیبهشت با افزایش کرایه‌های ناوگان حمل و نقل/ مترو ۴۳۰۰ تومان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و تایید فرمانداری افزایش کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی از امروز (اول اردیبهشت ماه)، اجرایی شد.

نرخ بلیت تک سفره ناوگان مترو از سه هزار و ۳۰۰ تومان به ۴ هزار و ۳۰۰ تومان افزایش یافت و همچنین درخصوص نرخ بلیت مترو به شهرهای پرند و هشتگرد نیز شاهد افزایش ۳۰ درصدی هستیم.

قیمت بلیت اتوبوس تندرو و عادی ۲۲ درصد افزایش داشته اما به ازای هر کیلومتر پیمایش برای اتوبوس‌های تندرو ۲۰ درصد افزایش و برای اتوبوس‌های عادی ۴۰ درصد افزایش اعمال می‌شود.

همچنین درخصوص نرخ تاکسی‌ها نیز حداکثر ۴۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تامین ۵ درصد از انرژی شهرداری ها از انرژی تجدید
  • فعالیت ۱۰۳ اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد
  • توزیع بیش از ۴ میلیون لیتر سوخت در ناوگان حمل‌ونقل زمینی و هوایی خراسان جنوبی
  • رتبه سوم خراسان جنوبی در اجرای سامانه‌های نوین آبیاری
  • تجهیز۴۰ هزار هکتار اراضی خراسان جنوبی به سامانه‌ نوین آبیاری
  • برتری خراسان جنوبی در اجرای سامانه‌های نوین آبیاری
  • آغاز اردیبهشت با افزایش کرایه‌های ناوگان حمل و نقل/ مترو ۴۳۰۰ تومان
  • جزییات افزایش کرایه‌ها از امروز
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟