Web Analytics Made Easy - Statcounter

افراسیاب میرزایی گفت:همزمان با پایان اجرای کانال بتنی سرپوشیده و آزادسازی ۳۰۰ متر از زمین‌های مورد نیاز اجرای طرح، مرحله ایجاد کانال و لوله گذاری آب سد البرز به سیاهرود آغاز شد.

ساخت این کانال آبرسان به طول یک هزار و ۵۷۰ متر، یکی از زیر پروژه‌های طرح شبکه آبیاری و زهکشی سد البرز است که تا کنون برای اجرای آن ۳۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته میرزایی با تکمیل این کانال هزار لیتر آب در ثانیه برای سیراب کردن حدود سه هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان جویبار به رودخانه سیاهرود تزریق می‌شود.

عملیات اجرایی ساخت کانال انتقال آب سد البرز به سیاهرود شهریور ۱۴۰۰ آغاز شده بود که به گفته میرزایی میزان پیشرفت فیزیکی این طرح ۳۰ درصد بوده است

سد البرز از ۳ رودخانه آذر رود، اسکلیم رود و کار سنگ تغذیه می‌کند و با عمقی نزدیک به ۷۵ متر، از نوع سنگریزه‌ای با هسته رسی است که ساخت آن از سال ۱۳۷۴ آغاز شد و در سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سد البرز آبرسانی آب منطقه ای مازندران سد البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نحوه رفع نشتی لوله آب که لوله کش‌ها به شما نمی‌گویند (فیلم)
  • ۵ راه حل ساده لوله کشی؛ از تعمیر نشتی لوله تا اتصال دو شیر به لوله آب (فیلم)
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • خط لوله گاز ، مهم‌ترین طرح ایران و پاکستان در حوزه انرژی
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم)