Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سنندج از اجرای طرح ساماندهی هسته مرکزی شهر خبر داد و گفت: ساماندهی و اجرای پیاده راه هسته مرکزی شهر سنندج با کار کارشناسی و مطالعه اتی گسترده انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان ؛ سیدانور رشیدی در جریان بازدید از میدان انقلاب سنندج اظهار کرد: تردد خودروها در هسته مرکزی شهر سنندج بیش از ظرفیت معابر بوده و این مهم موجب بروز مشکلات متعدد ترافیکی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به چهره نازیبا و نابسامان هسته مرکزی شهر اشاره کرد و افزود: توسعه و آبادانی شهری حق شهروندان است و امیدواریم با همراهی و همکاری مردم و دستگاه های مختلف شاهد عملیاتی شدن اهداف مد نظر در این حوزه باشیم.

شهردار سنندج به اجرای موقت طرح مرمت و بازسازی میدان انقلاب توسط شهرداری منطقه دو گریزی زد و با بیان اینکه ساماندهی هسته مرکز شهر به مرمت این میدان خلاصه نمی شود، گفت: کار مطالعات ساماندهی هسته مرکزی شهر سنندج طی چند ماه اخیر با بهره گیری از توان و ظرفیت متخصصین و صاحب نظران در حوزه عمران شهری کلید خورده است.

رشیدی افزود: طرح ساماندهی هسته مرکزی شهر سنندج با توجه به قرار گرفتن بافت تاریخی« خانه کرد، مسجد جامع، موزه، مقبره امام زاده هاجر خاتون، محله سرتپوله، محلات قدیمی آغه زمان، قلعه چهاران، چهار باغ و...به عنوان یک اولویت مهم مورد توجه شهرداری سنندج قرار گرفته و براساس کار مطالعاتی انجام گرفته و پس از اعلام نظر متخصصین و مشاور مسیر حد فاصل میدان انقلاب تا چهارراه طالقانی پیاده راه می شود.

وی اذعان کرد: این طرح با هدف زیباسازی و توجه به المان شهری، در راستای تردد آسان، ساماندهی مسیر تردد وسایل نقلیه، ساماندهی دستفروشان اجرا می شود.

وی در پایان با اشاره به بهره گیری از توان و ظرفیت نخبگان، فرهیختگان و صاحب نظران در مورد ساماندهی میدان انقلاب گفت: از تمام متخصصان، طراحان، نخبگان دعوت می کنیم که طرح و ایده خود را در خصوص المان میدان انقلاب، نورپردازی، زیباسازی این مسیر را به سازمان سیما ومنظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ارائه کنند.

 

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان هسته مرکزی شهر سنندج ساماندهی هسته میدان انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر

سعید رازانی اظهار کرد: مناسب‌سازی پیاده‌رو‌ها در سطح معابر به‌عنوان مراحل اولیه ساماندهی انجام می شود
وی گفت: روند اجرایی عملیات ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر با اجرای اقدامات مرمت، بهسازی و مناسب‌سازی پیاده‌رو‌ها و باهدف ساماندهی معابر  و همچنین زیباسازی فضا‌های شهری همسو با نیاز شهر و شهروندان در سطح معابر در این منطقه صورت خواهد گرفت.
بازرس کل لرستان هدف از اجرای این طرح را ارتقای کیفیت معابر و مناسب‌سازی پیاده‌رو‌ها به‌منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیباسازی معابر عنوان و تصریح کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی، باهدف ساماندهی معابر و همچنین زیباسازی فضا‌های شهری، مناسب‌سازی پیاده‌رو‌ها و جداول، در سال جاری با جدیت پیگیری خواهد شد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده
  • پل‌های عابرپیاده مکانیزه کرمانشاه در حال تعمیر است
  • پیاده‌روهای بوستان گل محمدی نوسازی می‌شود
  • آغاز فاز دوم بهسازی خیابان مهدیه در کرمان
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • معبر اطراف میدان توحید در کرمان پیاده‌راه می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد برگزار می‌شود
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور