Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@08:28:56 GMT

فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران طی امروز

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۱۸۸۷

ستاد مراکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران اعلام کرد امروز (دوشنبه،۱۳ تیر) تمام مراکز معاینه فنی فعال هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، براساس اعلام ستاد مراکز معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران مرکز آبشناسان، سراج، خاوران، امام رضا (ع)، شهدای زمان‌آباد، بعثت، فداییان اسلام، چیتگر، ابوذر و کلیه واحد‌های سیار از ساعت ۷ تا ۱۶ و مراکز بیهقی، نیایش، دماوند، الغدیر و ایران خودرو از ساعت ۷ الی ۱۵ و مراکز شقایق و چمران از ساعت ۷ الی ۱۴ فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور مراکز معاینه فنی تهران حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور مراکز معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس این شهر غیرحضوری شد

روابط عمومی فرمانداری زرآباد اعلام کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی و هشدار سطح قرمز هواشناسی، براساس تصمیم ستاد پیشگیری، فرماندهی و عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرآباد، مدارس این شهرستان امروز (سه شنبه) در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش ایسنا، فعالیت مدارس شهرستان مهرستان نیز غیر حضوری می‌باشد.

مجیب حسنی فرماندار نیکشهر نیز گفت: بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان نیکشهر و با توجه به فعالیت سامانه بارشی در پیش از ظهر روز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳، فعالیت مدارس شهرستان نیکشهر در تمامی مقاطع به صورت غیر حضوری اعلام می‌شود.

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دلگان نیز اعلام کرد: پیرو هشدار سطح قرمز هواشناسی و مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان مدارس تمامی مقاطع در نوبت صبح و بعدظهر امروز سه شنبه مورخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ بصورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • ۹.۵ میلیون نفر از جاذبه‌های اصفهان بازدید کردند
  • مدارس این شهر غیرحضوری شد
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند
  • ارائۀ خدمات مراقبتی به ۹۰۰ نفر از مادران باردار و کودکان در شهرستان زاوه
  • ◄ لغو پرواز امروز تهران بیرجند تهران فرودگاه بیرجند
  • کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیر شهر اصفهان اضافه می‌شود
  • کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیری شهر اصفهان اضافه می‌شود
  • وضعیت مطلوب ذخایر خونی در چهارمحال و بختیاری
  • جمع‌آوری بیش از ۲۰ میلیارد ریال زکات فطره در کاشان