Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:27:23 GMT

یک سرمایه‌گذار خارجی در استان قزوین جذب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۱۹۲۶

یک سرمایه‌گذار خارجی در استان قزوین جذب شد

رضا صفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: این سرمایه گذار خارجی که مربوط به یکی از کشورهای آسیایی است، در زمینه تولید محصولات شیمیایی فعالیت می کند و برای ساخت واحد تولیدی در یکی از شهرک های صنعتی تاکستان طی عقد قرارداد با شرکت شهرک های صنعتی قزوین، زمین دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ارزش ریالی مربوط به این طرح سرمایه گذاری خارجی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است.

این مسوول گفت: جذب سرمایه گذاران خارجی با وجود تحریم های ظالمانه و غیرقانونی دشمن از اهداف جدی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و به تبع آن شرکت شهرک های صنعتی استانی از جمله در قزوین به شمار می رود.

صفاری خاطرنشان کرد: میهن اسلامی ما کشوری امن برای سرمایه گذاری خارجی است و با وجود تبلیغات منفی دشمن و تحریم ها، سرمایه گذاران خارجی برای حضور و فعالیت در ایران اشتیاق دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: بیش از ۲۰ سرمایه گذار خارجی در شهرک های صنعتی استان قزوین سرمایه گذاری و اقدام به ساخت واحدهای تولیدی کرده و در زمینه تولید محصولات و کالاهای بهداشتی و شوینده ها، شیمیایی، مواد غذایی، لوازم خانگی، قطعات خودرو، مصالح نوین ساختمانی و مصنوعات چوبی فعالیت دارند.

صفاری یادآور شد: از طریق جذب سرمایه گذاران خارجی تاکنون برای بیش از ۲ هزار نفر در شهرک های صنعتی استان قزوین به شکل مستقیم اشتغالزایی شده است.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

برچسب‌ها سرمایه گذاری خارجی شهرک صنعتی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی شهرک صنعتی استان قزوین سرمایه گذاری خارجی شهرک صنعتی استان قزوین شهرک های صنعتی استان صنعتی استان قزوین سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد

سید مسعود عظیمی در بازدید شهرک‌ها و نواحی صنعتی فیروزآباد با بیان اینکه هم‌اکنون شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند فعال و آماده جذب سرمایه‌گذار است، گفت: فعال‌سازی ناحیه صنعتی جایدشت نیز در برنامه قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: ۵۵ واحد تولیدی، صنعتی بهره‌بردار با اشتغال ۴۶۰ نفر نیز در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد مشغول فعالیت هستند.

عظیمی با بیان اینکه شهرستان فیروزآباد به علت موقعیت جغرافیایی و قرارگیری در مسیر محور مواصلاتی استان با پارس جنوبی از ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است، افزود: توسعه اراضی شهرک‌های صنعتی این منطقه با هدف بسترسازی برای استقرار صنایع در برنامه قرار دارد.

او با اشاره به اینکه در راستای تکمیل زیرساخت‌ها، ۵ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در یک سال گذشته در شهرک‌های صنعتی روزبدان و میمند انجام یا در حال انجام است، گفت: این طرح‌ها شامل تکمیل شبکه داخلی آب و فاضلاب و جدول‌گذاری و زیرسازی معابر در شهرک روزبدان و طرح‌های تکمیل زیرسازی و شبکه داخلی آب در شهرک صنعتی میمند است.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه واحد‌های صنعتی بزرگی در شهرک صنعتی میمند در مرحله استقرار هستند و این شهرک صنعتی افق درخشانی برای توسعه و تبدیل شدن به‌عنوان یک قطب صنعتی دارد، افزود: از واحد‌های صنعتی مطرحی که هم‌اکنون مراحل پایانی ساخت‌وساز را طی می‌کند، دو واحد صنعتی تولید روغن پایه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغال ۶۰ نفر انجام است که نیمه نخست امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین