Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@16:08:18 GMT

محصولات ترشی در میادین چند؟

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۱۹۴۶

محصولات ترشی در میادین چند؟

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ قیمت تمام اقلامی که برای تهیه ترشی استفاده می‌شود در میادین زیر ۱۰ هزار تومان است. تازه‌ترین نرخنامه میادین میوه و تره‌بار نشان می‌دهد که سبزی‌ و صیفی‌ که برای تهیه انواع ترشی مورد استقبال خانواده‌هاست، همگی با قیمتی زیر ۱۰هزار تومان در حال عرضه هستند. قیمت هر کیلو غوره آبگیری هم در این مراکز خرید ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۰۰تومان است و تنها برای کسانی که از الان به فکر تهیه آبلیمو هستند، قیمت هر کیلو لیموترش فعلا ۲۸ هزارتومان است که با افزایش عرضه تا پایان تابستان قیمت آن کاهش می‌یابد.

منبع: همشهری آنلاین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترشیجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز

فرماندار شهرستان تبریز از برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح صبح امروز _یکشنبه بیست و ششم فروردین_ در نشست تخصصی برگزاری نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی، اظهار کرد: در راستای حمایت از مشاغل روستایی و توجه به اقتصاد روستایی، نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های روستایی از جمله فرآوری محصولات کشاورزی، بوم‌گردی، گردشگری، توسعه و ترویج لباس‌های سنتی و قومی و غذاهای بومی محلی برای ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می‌رود.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی بخش باسمنج از بیست‌وهفتم تا سی‌ویکم فروردین، بخش مرکزی از دوم تا هفتم اردیبهشت و بخش خسروشاه از نهم تا چهاردهم اردیبهشت در پارک باغشمال تبریز برپا می‌شود.

فاتح ادامه داد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، مسابقات اسب‌سواری و چوگان در پارک باغشمال تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 744378

دیگر خبرها

  • قیمت قارچ در میادین تره بار شهرداری تهران کاهش یافت
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت پنیر فله سنتی و صنعتی
  • انجام بیش از ۱۱ هزار بازدید از مراکز تهیه و عرضه غذا در تالش
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات روستایی در تبریز
  • انواع میوه ۴۲ درصد ارزان‌تر عرضه شد
  • برپایی نمایشگاه عرضه تولیدات محصولات روستایی در تبریز
  • بازگشت به یک نوستالژی پاک و دوست دار محیط زیست | خرید از میادین تره بار با پاکت کاغذی انجام می شود
  • اجرای طرح «صندوق سبز» در میادین تهران