Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@05:00:39 GMT

مصرف برق در خراسان جنوبی رکورد زد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۱۹۷۸

مصرف برق در خراسان جنوبی رکورد زد

دادگر گفت: با افزایش بی سابقه دما در استان، دیروز رکورد مصرف برق استان شکسته و بالاترین میزان مصرف در ۲۰ سال گذشته ثبت شد.

او گفت: دیروز مصرف برق استان در ساعت ۱۳ به عدد ۳۰۲ مگاوات و در ساعت ۲۲ به عدد ۳۱۸ مگاوات رسید که این عدد تاکنون در استان بی سابقه بوده و نسبت به بیشترین میزان ثبت شده پارسال، حدود ۴ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگر گفت: آخرین رکورد ثبت شده مصرف برق استان در ۷ تیر امسال ساعت ۱۰:۴۵ صبح معادل ۲۹۹ مگاوات و ساعت ۲۰:۴۵ شب، ۳۱۳.۵ مگاوات بوده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: علیرغم افزایش محسوس دمای هوا و به تبع آن افزایش بی سابقه مصرف برق، شبکه‌های برق در استان در وضعیت پایدار قرار داشته و تاکنون هیچ گونه خاموشی برای مشترکین خانگی اعمال نشده است.

او گفت: استفاده نکردن از لوازم برقی پرمصرف در ساعت‌های اوج بار (۱۲ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۳)، استفاده از روشنایی روز، استفاده از لامپ‌های کم مصرف نظیر اس ام دی‌ها و ال‌ای دی‌ها، تنظیم دمای آسایش روی ۲۴ و ۲۵ درجه و استفاده از دور کند کولر آبی و نصب سایبان بر روی کولر‌های آبی از جمله ساده و کم هزینه‌ترین روش‌های مدیریت مصرف است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصرف برق نیروی برق مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لطافت باران در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بارش های بهاری که از شب گذشته در استان آغاز شده، امید را در دل کشاورزان زنده کرده و نویدی برای تامین آب سفره های زیرزمینی شده است.
بارش هایی که چهره ی شهرها و روستاها را عوض کرد و مردم را به طبیعت کشاند.
بیشترین آمار بارندگی های خراسان جنوبی در شبانه روز گذشته در دهسلم نهبندان با 30 میلی متر ثبت شد.

                                                                                  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • ۴۳۰۰ مگاوات صرفه جوی برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی
  • رژه اقتدار نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی در روز ارتش
  • لطافت باران در خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • جم و دیر؛ رکورد دار بارش‌های جوی
  • موشک ۱۳۰ تنی چند بار مصرف چینی رکورد تست را شکست
  • مصرف ۱.۹ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • ساعت کاری از این تاریخ تغییر می‌کند
  • ۱۰ هزار مگاوات از مصرف برق در تابستان گذشته با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد