Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@20:09:09 GMT

محبوبیت یاغی و گران‌تر شدن اشتراک فیلیمو

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۲۲۹۸

محبوبیت یاغی و گران‌تر شدن اشتراک فیلیمو

در حالی که حدود یک سال از آخرین افزایش قیمت «فیلیمو» می‌گذرد، این پلتفرم هزینه اشتراک خود را از ۹۹ هزار تومان در ماه به ۱۲۵ هزار تومان رسانده است که با احتساب مالیات و ارزش افزوده آن، ۱۳۶ هزار تومان می‌شود.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

دانلود صوت

کد خبر 585900.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازیگران سریال یاغی سریال یاغی داستان سریال یاغی علی شادمان در یاغی یاغی یاغی بازیگران ابرا در سریال یاغی دانلود سریال یاغی دانلود سریال یاغی قسمت 1 دانلود یاغی سریال یاغی فیلیمو یاغی سریال دانلود قسمت 2 سریال یاغی سریال یاغی امیر جعفری سریال یاغی ایرانی علی شادمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر کل ناتو: برنامه‌ای برای استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

«ینس استولتنبرگ»، دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با «ریشی سوناک»، نخست وزیر انگلیس در شهر ورشو در پاسخ به پرسش یک خبرنگار درباره امکان استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان اظهار کرد: «ناتو قصد ندارد وضعیت تسلیحات هسته‌ای خود را تغییر داده و هیچ یک از این سلاح‌ها را به یک کشور دیگر عضو ناتو منتقل کند.»

استولتنبرگ این موضع را بعد از آن اتخاذ کرد که «آندژی دودا»، رئیس جمهور لهستان برای آنکه کشورش از تسلیحات هسته‌ای آمریکا در خاک خود در قالب برنامه اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو میزبانی کند اعلام آمادگی کرد.

دودا همچنین گفت موضوع استقرار سلاح‌های هسته‌ای از مدتی پیش در مذاکرات بین مقام‌های آمریکا و لهستان مورد بحث قرار گرفته است.

«ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به این موضع هشدار داد در صورت استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان، تاسیسات میزبانی کننده از این تسلیحات فورا در فهرست اهداف مشروع انهدام در زمان جنگ نظامی مستقیم با ناتو قرار می‌گیرند.

رئیس جمهور لهستان در مصاحبه با روزنامه لهستانی «فکت» مدعی شد در صورتی که کلاهک‌های هسته‌ای ناتو در قالب برنامه اشتراک گذاری هسته‌ای در لهستان استقرار یابند، گامی به سمت بازدارندگی در برابر روسیه برداشته می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • محبوبیت مقاومت نزد مردم غزه 
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • دبیر کل ناتو: برنامه‌ای برای استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان نداریم
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز