Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسبق داماش به کادرفنی تیم لیگ‌برتری پیوست.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ با پیشنهاد امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان، مازیار ربیعی فر لژیونر اروپایی فوتبال رشت به کادرفنی این تیم لیگ‌برتری و مدعی قهرمانی اضافه شد.

لازم به ‌ذکر است،  ربیعی‌فر علاوه بر هدایت لاجوردی‌پوشان در لیگ دسته اول، سابقه حضور در کادرفنی مس رفسنجان و داماش گیلان در لیگ برتر را در کارنامه مربی‌گری خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: داماش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از جدایی پاکو خمس از تراکتور، این باشگاه به صورت جدی خواستار جذب یحیی گل‌محمدی شده ولی حضور او در تبریز موانعی دارد.

به گزارش فرهیختگان، یحیی گل محمدی در شرایط کنونی نمی‌تواند سرمربی تراکتور شود و هر اتفاقی مربوط به توافق و انعقاد قرارداد برای او رخ بدهد، مربوط به فصل آینده خواهد بود. حالا باید منتظر بود و دید مدیران این باشگاه چه تصمیمی برای آینده تراکتور خواهند گرفت.

طبق شنیده‌ها و اخباری که در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده بود، حمید مطهری دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی یکی از گزینه‌های تراکتور است او سابقه دستیاری یحیی گل محمدی را در کارنامه داشته و بعید نیست با پیشنهاد گل محمدی سرمربی تراکتور شود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898870

دیگر خبرها

  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • واکاوی برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم؛ بهشت امیدواران
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • لیگ یک/ داماش گیلان یک گام به سقوط نزدیک‌تر شد
  • آلومینیوم در اصفهان ذوب شد/ برتری خانگی شاگردان ربیعی
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی