Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 9 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، رامین حسین‌پور قطعه جدید خود را با نام «رهگذر» با شعری از محمدعلی بهمنی منتشر کرد. حسین‌پور آهنگساز، تنظیم‌کننده، خواننده و نوازنده کل آلات موسیقی این اثر است.

در توضیحات تکمیلی این قطعه موسیقایی آمده است:

«رهگذر» قطعه‌ای عاشقانه و عارفانه است که مضمون شعر آن بر پایه ارزش نهادن به لیاقت و باور به عشق واقعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رهگذر» میل به جاودانگی را در ذهن مخاطب رقم می‌زند. اثر «رهگذر» از آلبوم «هشت انتخاب» است که در پیش‌تولید به‌سر می‌برد و به زودی فرآیند دکوپاژ ویدیوآرت این قطعه آغاز می‌شود.

این قطعه که شعر و موسیقی آن مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد، توسط حسین‌پور با سازهای گیتار الکتریک، گیتار بیس، درامز، کیبورد، پیانو، چلو، گیتار آکوستیک خلق شده است. میکس و مسترینگ هم برعهده رامین حسین پور بوده است.

وی خالق اثر ویدیوآرت «صورتگر» با شعری از مولانا است که این قطعه از آلبوم «گنجور» گزیده اشعار شعرای فقید ایران است. آلبوم «گنجور» نیز به زودی در دست نشر قرار می‌گیرد. از آلبوم «گنجور» سه قطعه با نام صورتگر، واقف، تقدیر دارای مجوز رسمی از دفتر موسیقی است.

ویدیوآرت «صورتگر» تاکنون در بیش از ۳۵ رقابت بین‌المللی شرکت کرده و موفق به دریافت جوایز بین المللی متعددی شده است.

رامین حسین‌پور دانش‌آموخته معماری، موسیقی و سینماست که در حوزه موسیقی به عنوان شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده شناخته می‌شود. وی همچنین در حوزه سینما نیز به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و همچنین کانسپتچوال آرتیست مشغول به کار است.

حسین‌پور سال ۹۴ با تلفیق هنر معماری، موسیقی و سینما ۲ اثر با نام‌های «غنیمت» و «اشتیاق» تولید کرد که در فستیوال‌های بین‌المللی به عنوان فینالیست حضور پیدا کرده‌اند.

کد خبر 5530351 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تک آهنگ محمد علی بهمنی خانه هنرمندان ایران تئاتر ایران آلبوم موسیقی حوزه هنری موسیقی ایرانی فیلم سینمایی فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی کارگردان تئاتر تئاتر شهر هنرمندان تئاتر نقاشی کارگردان سینما شبکه دو سیما حسین پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند

به گزارش ایسنا،‌ این قطعه با نام «چلچراغ» با آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم سعید زمانی و شعری از مهدی ایوبی منتشر شده است.

سریال «افعی تهران» هر چهارشنبه صبح، ساعت ۸ به طور منتشر می‌شود. سامان مقدم کارگردانی این سریال را برعهده دارد. پیمان معادی هم‌ نقش اصلی سریال را بازی کرده و هم فیلمنامه را با پویا مهدوی‌زاده نوشته است.

این قطعه را اینجا بشنوید:

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • آمار صدور مجوزهای سه ماه پایانی ۱۴۰۲ منتشر شد
  • محمدعلی بهمنی: تمام شاعری ام مرهون فریدون مشیری است
  • در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ چند مجوز موسیقی صادر شد؟
  • تمام شاعری‌ ام مرهون فریدون مشیری است
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی سال قبل اعلام شد
  • غوغای آهنگ ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا