Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید فرامرز موسوی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگارایرنا، افزود: سروش رفیعی، احسان مرادیان، سیدمحمدرضا حسینی، ساسان انصاری، داریوش شجاعیان، خالد شفیعی، شهرام گودرزی ، ابوالحسن جعفری، مهرداد ابتدایی، روح الله رضایی و علیرضا لشکری بازیکنانی از شهرستان رستم و نوراباد هستند که هم اینک در تیم های پرسپولیس تهران، فولاد خوزستان، سپاهان، هوادار تهران و دیگر تیم های لیگ برتری  بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکیدکرد: متاسفانه به دلیل عدم حمایت مالی و نبودن صنایعی که بتواند از تیم های فوتبال فارس حمایت کنند، بازیکنان مستعد این استان  ناگزیر می شوند دیار خود را  ترک کنند.

فوتبال فارس  می تواند سهمیه اسیا بگیرد، اما 

موسوی ادامه داد: اگر نیمی از این بازیکنان فارسی که در تیم های لیگ برتری بازی می کنند شرایط برای آنها فراهم می شد که بتوانند در تیم های فجر و یا قشقایی شیراز بازی کنند آنگاه شیراز یک تیم مدعی در لیگ برتر داشت که حتی می توانست سهمیه آسیا را بگیرد.  

او گفت :استعداد یابی فوتبال در استان فارس نباید مقطعی باشد زیرا این پروسه باید درفصل های مختلف سال انجام گیرد تا در بلند مدت جواب دهد و بتوانیم در تمام رده های مختلف سنی بازیکن مطرح داشته باشیم.

داریوش شجاعیان بازیکن نورابادی تیم استقلال تهران 

نداشتن برنامه ریزی اصولی  

وی با تاکید بر اینکه فارس یکی از مناطق فوتبال خیز و بازیکن ساز کشور است، بیان داشت: متاسفانه به دلیل عدم مدیریت صحیح و نداشتن برنامه ریزی اصولی، فوتبال فارس نتوانسته جایگاه خودرا درفوتبال کشور مانند اصفهان، خوزستان وکرمان تثبیت کند.

موسوی ادامه داد: هیات فوتبال فارس باید تدابیری اتخاذ کند که باشگاه داری رواج پیدا کند نه تیم داری آنهم دریک رده سنی.

این مربی فوتبال ادامه داد: فارس مربیان خوبی دارد اما متاسفانه بهره کافی از آنها گرفته نمی شود و مورد بی مهری قرار گرفته اند، نمونه بارزآن دربحث سقوط فجرشهید سپاسی است که اختلاف بین سرمربی و مدیرعامل باشگاه موجب سقوط تیم فجر از لیگ برتر به دسته یک شد.

دخالت دلال ها 

مربی تیم فوتبال دانشگاه آزاد ممسنی گفت: متاسفانه درلیگ ایران بعضی مواقع دخالت دلال ها موجب کسب نتایج ضعیفی درتیم ها می شود که در فوتبال فارس هم شاهد ظهور اینگونه افراد که فقط به دنبال منافع شخصی خود هستند بوده ایم ، امیدوارم مسئولان استان و مدیر کل ورزش و جوانان نگاه ویژه ای به این رشته پر طرفدار و با استعداد در فارس داشته باشند.

به گزارش ایرنا، تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز به عنوان نماینده  فارس در لیگ دسته یک حضور دارد و تیم ایمان سبز هم در دسته دوم کشور است.

تیم فجر شهید سپاسی با انتخاب مدیرعامل و سرمربی و گرفتن تست از بازیکنان جوان، کارش را آغاز کرده است و به نظر می رسد فجری ها عزمی جدی برای حضور در رقابت های فوتبال دسته یک در فصل جدید دارند.

اما تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده استان فارس در لیگ دسته است که هنوز تکلیف سرمربی و بازیکنان این تیم برای فصل جدید مشخص نشده است.

رقابت های جدید لیگ دسته اول کشور قرار است از مرداد ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم برگزار شود. 

برچسب‌ها سروش رفیعی داریوش شجاعیان لیگ دسته اول فوتبال نورآباد قشقایی شیراز ساسان انصاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سروش رفیعی داریوش شجاعیان لیگ دسته اول فوتبال سروش رفیعی داریوش شجاعیان لیگ دسته اول فوتبال نورآباد قشقایی شیراز ساسان انصاری قشقایی شیراز فوتبال فارس لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست

به گزارش ورزش سه، قهرمانان، تیم‌های کاملی نیستند و همیشه نقطه ضعف‌هایی درونشان به چشم می‌آید. همین موضوع باعث می‌شود که سؤالاتی در مورد اینکه چه کسی می تواند دفاع عنوان قهرمانی آن‌ها را مختل کند، ایجاد شود. حقیقت این است که ثروتمندان، ثروتمندتر می‌شوند و بقیه هم عقب می‌مانند. ویژگی بزرگی که گیتی‌پسند اصفهان به عنوان یک قهرمان دارد،بی‌رحمی آن‌ها در تضاد با نقص‌های اولیه رقبا است. تیمی که هم پول دارد و هم به خوبی مدیریت و سازماندهی شده پیش می‌رود. در لیگ برتر فوتسال ایران تیم‌های صنعتی و سرمایه‌دار دیگری هم هستند که در حال و حاضر با کودتای داخلی، مشکلات مدیریتی و انتخاب مربی دست و پنجه نرم می‌کنند. حالا خیلی‌ها با نزدیک شدن به فصل جدید می پرسند "آیا براستی تیمی شایسته مقابله با گیتیزن ها را دارد ؟" و همان ها اعتراف می‌کنند محمد کشاورز در گیتی‌پسند قدمی برداشته‌ است بلند، بیش از حد بلند که آن‌ها را پیش از لیگ برتر چند امتیاز از رقیبان دیرینه و مدعی جلو انداخته است و جلو.

محمدحسین درخشانی آقای گل لیگ برتر، باقر محمدی بهترین دروازه‌بان فصل که رکورد کلین‌شیت را در تاریخ فوتسال با عدد ۹ بر جای گذاشت. محمدرضا سنگ سفیدی، کاپیتان و رهبری که همیشه تاثیرگذار بوده است. مهدی کریمی که از بهترین بازیکنان عصر فعلی به شمار می‌رود و فصل موفقیت‌آمیزی را تجربه کرده، همه این ستاره‌ها بلافاصله با گیتیزن ها تمدید کردند و مهدی دهقان‌نژاد بازیکن جوان و ملی‌پوش، از سیرجان به سرقت رفت تا گهری‌ها را برای جایگزین‌ او به تکاپو بیاندازند. نام بازیکنان دیگری هم چشم‌ها را گرد کرده است که می‌تواند قهرمان فصل را دست نیافتنی‌تر و یا آسیب‌پذیر کند. نقطه قوتی که احتمال دارد به چالش کشیده شود و هر کدام از این بازیکنان مباحث دیگری را در بر می‌گیرند.

محمدکشاورز، فصل گذشته رویکرد کهکشانی باشگاه را تغییر داد و خانه تکانی بزرگی را در گیتی‌پسند انجام داد. چهره‌های بزرگ جای خود را به بازیکنانی با نام و آوازه‌ کمتر دادند. البته به نظر می‌رسد شهوت قدرت باعث شده تا کشاورز باری دیگر تیمش را به سمت و سوی کهکشانی شدن و بازار بازیکنانی با برچسب میلیاردی ببرد. با تایید وضعیت، دلیلی وجود ندارد که او خودش را برای سومین قهرمانی اش با جامه مربیگری آماده نکند. مربی‌ای که فصل پیش تمامی آمار و ارقام و رکوردها را جابه‌جا و خیلی از آن‌ها را به نام خودش ماندگار کرد و بعید است تا سالیان آینده کسی به آنچه او به ارمغان آورده، دست پیدا کند.

تطبیقِ سیاست باشگاه و مربی، یک چالش بزرگ است که کمتر پیش می‌آید، مدیران و مربیان روی حول یک محور ادامه دهند. بارها اتفاق افتاده که مدیر یک تیم نسبت به عقاید و علاقه‌اش به دنبال جذب بازیکنی بوده. در حالی که آن بازیکنان در برنامه‌های مربی هیچ نقشی ندارد. این مثلث ( مربی _ بازیکن و باشگاه ) باعث می‌شود تا در طول فصل بارها به یک‌دیگر دهن کجی کنند. اگرچه در دوران بازیکن‌سالاری همیشه مربی بازنده بوده است. در گیتی‌پسند، هر بازیکنی با تشخیص محمد کشاورز به این تیم انتقال یافته و با برنامه‌های او همه چیز جلو رفته است و به سادگی گیتیزن ها بدون هیچ اصطکاکی به عظمت رسیدند.

گیتی‌پسند به وضوح در حال رشد کردن است و آن‌ها سوای اینکه می توانند، بازی‌ها را با توپ و بدون توپ ببرند و تیم ها را با مالکیت خفه کنند و لحظاتی از بازی نمایشی نفس گیر را ارائه دهند، بلکه بیرون زمین مسابقه نیز نسبت به تمامی تیم‌های لیگ برتر سرآمد بوده‌اند. عاقلانه خرج کرده‌اند و در نقل و انتقالات اشتباهات کمی از آن‌ها صورت گرفته است. آنها بهترین سرمربی ایران را حفظ کردند و او را دوباره به کار گرفتند و تیمشان را طبق مشخصات او ساختند. آنها نادرترین کارها را کرده‌اند : ثروتمندان باهوش. ترکیب تیمشان عمیق و با استعداد و یک مربی تاکتیکی، تیمی را تولید کرده است که اساساً در حال حاضر در لیگ برتر فوتسال ایران که یکی از بهترین لیگ های جهان است، بی مثال هستند.

دیگر خبرها

  • قهرمان لیگ برتر گرد و خاک می‌کند: آینده هم از آن ماست
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • ذخیره‌سازی ۳۶۰ هزار مترمکعب آب در سازه‌های آبخیزداری
  • آبگیری ۳۶۰ هزار مترمکعبی آب در سازه‌های آبخیزداری شهرستان‌های ممسنی و رستم
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • تقدیر استاندار فارس از عملکرد جهادی مدیر کل میراث فرهنگی دیار حافظ
  • معرفی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال
  • اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال مشخص شد