Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@18:10:14 GMT

خبری که هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد!

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۳۷۰۴

خبری که هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد!

​ سایت باشگاه پرسپولیس خبر خوبی را برای هواداران این تیم روی خروجی اش قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: دو سال و اندی از زمستان سال ۱۳۹۸ و آخرین تمرین پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا با حضور رسمی هواداران پرشور و وفادارش گذشت.

کرونا، دنیا را به شکل و شمایل جدیدی درآورد و حال بعد از گذشت این زمان طولانی، سکوهای ورزشگاه شهید کاظمی بار دیگر شاهد حضور هواداران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس برای حفظ نظم و همچنین رفاه حال هواداران و اجابت خواسته ایشان، در نظر دارد بعضی جلسات تمرینی با حضور هواداران باشد. بی شک تداوم این کار نیازمند همکاری هواداران خواهد بود.

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز را از ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز می‌کند. هواداران هم می‌توانند از ۱۵ دقیقه مانده به شروع تمرین در ورزشگاه حضور پیدا کنند. درخواست باشگاه این است برای حفظ نظم تمرین و آمد و شد در محل، برنامه‌ریزی علاقمندان به شکلی باشد که در همین محدوده زمانی به ورزشگاه مراجعه کنند.

در این میان دو خواهش از هواداران داریم. خوشبختانه تلفات و بستری‌های کرونا فروکش کرده است اما این بیماری برقرار است. از این رو تقاضا می‌کنیم تماشاگران عزیز نسبت به رعایت پروتکل‌ها تا حد مقدور کوشا باشند.

همچنین باشگاه پرسپولیس در نظر دارد حضور تماشاگران در تمرینات به شکل یک برنامه زمان‌بندی اعلام شود، این مساله نیازمند همکاری هواداران است، چرا که تمرینات به طور کلی پشت درهای بسته انجام می‌شود مگر این که به همین طریق اطلاع‌رسانی صورت بگیرد.

برای حفظ نظم و آرامش تمرینات، شأن پرسپولیس و هواداران و همچنین نظم و انضباط شهری در محدوده ورزشگاه شهید کاظمی، لازم است از حضور و تجمع برابر در ورزشگاه در روزهایی که تمرین پشت درهای بسته انجام می‌شود، خودداری شود.

انتهای پیام // 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس خبر تمرین هواداران پشت درهای بسته باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت

به گزارش همشهری آنلاین مسابقه دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

کد خبر 846788 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • درخواست هواداران از ستاره رئال: لطفا بمان!
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • آرمان اکوان: جنگ ما و سپاهان نا برابر بود
  • سن سیروس، متراکم‌ترین استادیوم ایران (عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم