Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@12:20:06 GMT

ستاره پرسپولیس از ایران رفت + عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۳۹۶۳

ستاره پرسپولیس از ایران رفت + عکس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته پرسپولیس که در نیم فصل دوم برای این تیم به میدان رفته بود، در فصل جدید در فهرست این تیم جایی نداشت و خودش هم ترجیح داد به سایر پیشنهاداتش از لیگ برتر پاسخ منفی بدهد و شب گذشته ایران را به مقصد قطر ترک کرد تا مشخص شود فصل آینده در ایران بازی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضاییان از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشت که جدی‌ترین آن از سپاهان بود ولی ترجیح داد به قطر برگردد.

منبع: خبر آنلاین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رامین رضاییان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!

حمید مطهری دومین چهره‌ای است که بعد از خداداد عزیزی از جمع اعضای کادرفنی تیم ملی جدا شده است. این بار البته نه خبری از اختلاف نظر بود و نه مصاحبه‌ای در این زمینه انجام شد؛ بلکه مطهری بی سروصدا ترجیح داد از تیم ملی برود و دوباره دستیار یحیی گل محمدی شود؛ این بار در تیم تراکتور تبریز.

مشخص نیست اگر قرار به تدوام دستیاری و کمک مربیگری بود، چرا مطهری در تیم ملی نماند و با قلعه نویی، تجربه حضور در جام جهانی را شریک نشد؟ در تراکتور و دستیاری گل محمدی چه نکته‌ای نهفته بود که حمید مطهری ترجیح داد این گونه از تیم ملی ساز جدایی را کوک کند؟ جواب این سوالات با آنچه در ادامه این نوشته می‌خوانیم، دیگر یک موضوع پنهان نخواهد بود.

به نظر می‌رسد در ایده تازه مطرح شده از سوی باشگاه تراکتور، پیش بینی شده در صورت صادر نشدن مجوز مربیگری گل محمدی، مطهری این تیم را اداره کند و یحیی در حالت کنترل از راه دور باقی بماند. در واقع مطهری تا زمان کسب مجور مربیگری یحیی، نفر اول نیمکت تراکتور خواهد بود.

به همین دلیل او تراکتور را به دلیل آزادی عمل بیشتر انتخاب می‌کند و از تیم ملی می‌رود. هر چه هست اینکه سعید الهویی در تیم ملی، نقش آفرینی بیشتری دارد و این انتخاب قلعه نویی است. مطهری هم این موضوع را می‌دانست و به همین دلیل جدایی اش از تیم ملی با پیشنهادی که از تراکتور رسید، قابل درک است!

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • پرسپولیس - سپاهان با یک اتفاق جذاب؛ در انتظار تقابل سال
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار