Web Analytics Made Easy - Statcounter

وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی امسال افزایش پیدا کرده است. ابلاغیه جدید بانک مرکزی به بانک‌های مهر و رسالت نشان می‌دهد، وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی نسبت به پارسال پنج برابر شده و سقف تسهیلات قرض الحسنه رشد چهار برابری خواهد داشت. برای دریافت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی و تسهیلات قرض الحسنه به جز بانک‌های رسالت و مهر نباید روی بانک‌های دیگر حساب باز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت بازپرداخت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی درقیاس با پارسال از ۶۰ به ۸۶ ماه رسیده است و دریافت کنندگان وام فوری قرض الحسنه هم به‌جای ۳۶ ماه حالا ۶۰ ماه برای تسویه حساب مهلت دارند.

منبع: فردا

کلیدواژه: بانک مرکزی رشد قرض الحسنه مسکن وام قرض الحسنه اشتغالزایی وام فوری قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌با توجه به استقبال گسترده مشتریان از جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت و ایجاد شرایط ویژه برای سپرده گذاران و دارندگان این حساب، برگزاری این جشنواره تداوم دارد.   بر این اساس دارندگان حساب های قرض الحسنه با افزایش موجودی و یا افتتاح حساب قرض الحسنه می توانند علاوه بر جوایز این جشنواره که شامل 1001 جایزه نقدی و هر یک به ارزش 250 میلیون تومان و صدها هزار جایزه نقدی دیگر است، از شرایط ویژه ای که برای دریافت تسهیلات این گونه از حساب ها فراهم شده بهره مند شوند.   شایان ذکر است علاقه مندان می توانند با حداقل موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز به میزان 200هزار تومان و حساب های ارزی 100 یورو یا معادل آن به سایر ارزها در این قرعه کشی شرکت کنند.   بر اساس این گزارش هر سپرده گذار به ازای هر 100 هزار تومان در هر روز یک امتیاز شرکت در قرعه کشی و هر حساب دارای موجودی بیشتر با مدت زمان طولانی تر، از شانس بالاتری در قرعه کشی برخوردار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • افزایش آمار این عمل زیبایی ۳۰۰ میلیونی!
  • وزیر راه‌ و رئیس بانک مرکزی مسئول اجرای تعهدات دولت در عرضه زمین و تسهیلات مسکن هستند