Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@06:45:40 GMT

نسبت به برخی انتصاب‌ها در استان انتقاد دارم

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۴۱۶۷

نسبت به برخی انتصاب‌ها در استان انتقاد دارم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ لطف‌اله سیاهکلی‌مرادی، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی که در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌ها سخن می‌گفت، در پاسخ به سوال «خبرآنلاین» در باره تلاش او برای انتصاب یکی از بخش‌داران شهرستان قزوین به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گرشگری و صنایع دستی استان، اظهار کرد: کار نماینده مجلس صرفا مشورتی است و دخالتی در انتصابات ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه، تاکنون حدود ۴۰درصد مدیران استان تغییر کرده‌اند، از برخی انتصاب‌ها نیز انتقاد کرد و افزود: درباره انتصابات از استاندار بپرسید، تذکرات زیادی داده‌ام که برخی از آن‌ها تند هم بوده است، اما همه‌چیز را نمی‌شود رسانه‌ای کرد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس، اقدام شهرداری در ادامه عملیات اجرایی پل امام رضا (ع) از داخل باغستان سنتی قزوین را مستند به مصوبه شورای اسلامی شهر دانست و با سیاسی خواندن مخالفت با اقدام شهرداری قزوین، گفت: شهرداری مجری مصوبات است و از این رو برخورد با شهردار را که فردی انقلابی با سابقه روشن در عرصه جبهه و جنگ است، نمی‌پسندم، ضمن اینکه اگر این اقدام کارشناسی نبود باید با نگاه کارشناسانه و تخصصی نظر می‌دادیم، من درباره موضوعات مختلف موضع تخصصی می‌گیرم و نه سیاسی و احساسی و در باره باغستان هم‌چون دانش کافی نداشتم موضع‌گیری نکردم.

سیاهکلی‌مرادی تصریح کرد: قزوین در حوزه میراث فرهنگی مشکلات زیادی دارد و امیدواریم این مسایل در سفر آقای ضرغامی وزیر میراث فرهنگی به استان حل شود.

این مسئول با اشاره به مصوبات سفر رییس‌جمهور به قزوین و تخصیص۱۲ تا ۱۳هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب پروژه‌های مختلف، ادامه داد: گرچه بودجه استان، بودجه قابل قبولی نیست، اما اعتبارات تخصیص یافته به استان در نتیجه سفر آقای رییسی به قزوین، می‌تواند تحولات چشمگیری را در توسعه استان سبب شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس همچنین با اشاره به اینکه، واگذاری فرودگاه قزوین به شرکت هواپیمایی ماهان از جمله مصوبات سفر رییس‌جمهور به قزوین بود، در پاسخ به این سوال که آیا زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از فرودگاه کشاورزی قزوین به عنوان فرودگاه مسافری فراهم شده است؟ خاطرنشان کرد: به زودی پروازهای ماهان از فردوگاه قزوین به مقاصد داخلی آغاز می‌شود و این فرودگاه آمادگی لازم را برای پرواز هواپیماهای مسافربری کوچک دارد.

46

کد خبر 1647860

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از آخرین روزهای حضور آقای نماینده در صحن مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، الیاس نادران، نماینده تهران یکی از چهره‌های منتقد محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس است که در آذرماه سال ۱۴۰۱ استعفا داد.

تقاضای استعفای او که جنجال زیادی به پا کرد، در جلسه غیر علنی مورد بررسی نمایندگان مجلس قرار گرفت و با مخالفت ۲۲۰ نماینده مواجه شد و بار دیگر به عنوان نماینده تهران در مجلس به کار خود ادامه داد. الیاس نادران در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت‌نام نکرد.

تصاویری از حضور او در صحن علنی مجلس روز ۲۷ فروردین ماه منتشر شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895859

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند
  • در مجلس آینده این ۲ نماینده حضور ندارند +عکس
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • عکسی از آخرین روزهای حضور آقای نماینده در صحن مجلس
  • کاهش مصرف انرژی در فرودگاه شهید باکری ارومیه
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت