Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@15:17:17 GMT

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۴۲۳۸

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در کرمان

سرهنگ محمدرضا محمدی زاده گفت: به منظور اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه، ۲ هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه به همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و مساجد محلات سپاه ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع)  بین نیاز‌مندان توزیع می‌شود.

او می‌گوید: از اهداف اصلی برگزاری این رزمایش، کمک به اقشار کم درآمد جامعه و افرادی است که دچار مشکلات اقتصادی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته جانشین ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع)، این بسته‌های معیشتی هر کدام به ارزش ۶۰۰ هزار تومان، شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و ... بین نیازمندان در بخش‌های گلباف، باغین، ماهان، راین و حاشیه شهر کرمان الله آباد، شهرک صنعتی، چهارده معصوم و سرآسیاب توزیع می‌شوند.

او گفت: ناحیه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) از ابتدای امسال تاکنون، طی۴ مرحله با اجرای رزمایش‌های مختلف کمک مومنانه، طرح‌های پزشکی، اقتصاد مقاومتی و مبارزه با بیماری کرونا به همشهریان خدمت رسانی کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه بسته معیشتی مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  محسن حسین‌زاده گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با موسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد