Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@18:10:13 GMT

بهره برداری از ۳۱۹ دستگاه ناوگان ریلی جدید

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۴۷۷۳

بهره برداری از ۳۱۹ دستگاه ناوگان ریلی جدید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین ۳۱۹ دستگاه ناوگان ریلی به ارزش قریب به ۱۰۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

در این مرحله ۳۰۵ دستگاه واگن باری نو، ۶ دستگاه لکوموتیو نو، ۷ دستگاه واگن مسافری بازسازی شده و ۱ دستگاه لکوموتیو بازسازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تعداد ناوگان، صد درصد در شرکت های داخلی تولید شده است.

شرکت های فولاد مبارکه، البرز نیرو، حمل و نقل چند وجهی مپنا، پرتو بار فرابر خلیج فارس، احیا ریل ایرانیان، تجارت کوشش سپاهان، سینا ریل پارس، توکا کشش، پارسیان ریل شرق، سپهرزاوه طوس، سپهران ریل راسا، حمل ونقل ریلی رجا و راه آهن جمهوری اسلامی ایران ۱۳ شرکت سرمایه گذار این ناوگان هستند که همه آنها در کارخانجات مپنا لکوموتیو، واگن پارس، فولاد درخشان، واگن سازی کوثر اصفهان، ایریکو، پلور سبز، نوین صنعت رجا و کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج آماده شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگاه وزیر راه و شهرسازی شرکت قطارهای رجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حسینعلی شرکایی با اشاره به مشکلاتی که تأسیس معاینه فنی خودروهای سبک اسدآباد را به تاخیر انداخت گفت: با پیگیری مسولان مشکلات راه اندازی معاینه فنی این شهرستان برطرف و یکی از مطالبات مهم شهروندان اسدآبادی تحقق پیدا کرد.

او تصریح کرد: برنده مزایده راه اندازی خودرو‌های سبک اسدآباد به مراجع ذی صلاح معرفی شده است که پس از اخذ مجوز‌های مربوطه این مرکز در اسدآباد راه اندازی می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند
  • بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو چقدر خرج روی دست مدیران رئال مادرید گذاشته است؟
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • ۶۹ هزار مسافر نوروزی توسط ناوگان ریلی قم جابه‌جا شدند
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال
  • ◄ برطرف شدن سوء تفاهم ها بین مدیرعامل راه‌آهن و مالکان لوکوموتیو