Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: مردم شهرستان نهاوند از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغال راضی نیستند و این مهم باعث دغدغه مردم شهرستان شده است.

به گزارش ایسنا، ضرغام احمدوند روز دوشنبه ۱۳ تیر در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات و دغدغه‌های مردم شهرستان که بارها به فرمانداری مراجعه کرده و شکایت می‌کنند عملکرد نامناسب بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما خودمان نیز از عملکرد بانک‌های عامل شهرستان در زمینه پرداخت تسهیلات ناراضی هستیم و اگر این مشکلات توسط بانک‌های عامل شهرستان حل نشود در استان پیگیری خواهیم کرد.

احمدوند افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری جوانان مهمترین سرمایه هستند و ستاد ساماندهی امور جوانان از مهم‌ترین جلسات است و اگر این جلسات خروجی نداشته باشند ما فقط وقت‌مان را تلف کرده‌ایم.

وی ادامه داد: ادارات پاسخگو باید حتما در این جلسات حضور داشته باشند و همه ادارت در شهرستان باید برای حل مشکلات جوانان پای کار بیایند.

فرماندار نهاوند با اشاره به گلایه مردم شهرستان در بحث کمبود استخر، تصریح کرد: پروژه‌های نمیه‌کاره مثل استخر شهرک طالقانی که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نیمه‌کاره رها شده باید پیگیری کنیم تا این پروژه تعیین‌تکلیف شود.

احمدوند خاطرنشان کرد: به جای این‌که در جلسات بنشینیم و فقط حرف بزنیم یا گزارش عملکرد بدهیم باید تلاش کنیم که این پروژه‌های نیمه‌کاره را تعیین‌تکلیف کنیم.

وی در ادامه به مجموعه ورزشی علیمرادیان اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان از نحوه مدیریت و وضعیت این ورزشگاه نیز گلایه‌مند هستند که چرا این مجموعه ورزشی مردمی در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد و آن‌ها نمی‌توانند از امکانات این مجموعه استفاده کنند.

احمدوند اضافه کرد: امکانات این مجموعه ورزشی دارد از بین می‌رود و اگر لازم باشد فرمانداری ورود پیدا می‌کند و اداره ورزش نیز موظف است پیگیری کند زیرا مردم شهرستان باید از امکانات این مجموعه بهره‌مند شوند.

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: در شهرستان ظرفیت‌های خوبی داریم و می‌توانیم از ظرفیت‌های خیرین، بسیج و سمن‌ها برای حل مشکلات و امور جوانان بهره بگیریم و همه ادارات نیز باید با هم‌افزایی پای کار بیایند.

وی در ادامه به اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: طی این چند سال با بیماری کرونا متاسفانه نوجوانان ما در فضای مجازی رها شدند و همین امر نیز باعث شده که به‌ خانواده‌ها آسیب جدی وارد شود که امسال برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و نوجوانان باید برنامه‌ریزی شود.

احمدوند بیان کرد: هم‌چنین برای حل مشکلات و معضلات اعتیاد و طلاق نیز باید از ظرفیت دانشگاه‌ها و اساتید بهره ببریم.

فرماندار نهاوند در خاتمه تاکید کرد: پروژه‌های نمیه‌کاره‌ای در شهرستان داریم که رها شده و باید با جدیت پیگیری کنیم تعیین‌تکلیف شوند تا بیش‌تر از این آسیب نبینند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان بانک تسهیلات اشتغالزایی وام ازدواج استانی شهرستانها فرماندار نهاوند پرداخت تسهیلات مردم شهرستان بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن حسین زاده ت: در سال ۱۴۰۳ در راستای توسعه اشتغال وبر اساس سیاست‌های کمیته امداد مبنی بر ایجاد اشتغال برای مددجویان و گفمتقاضیان غیر مددجو در زمینه کسب و کار به ۲۹۰ نفر در این شهرستان تسهیلات خود اشتغالی پرداخت شد.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی ما توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای افراد است گفت: این تسهیلات در زمین‌های خدماتی و تولیدی بالغ بر سی و دومیلیارد تومان از منابع امدادی و دولتی به متقضیان وام خود اشتغالی پرداخت گردید که این پرداخت‌ها عموما به سرپرست خانوار و یا فرزندان مددجوی جویای کار انجام پذیرفت.

وی خاطر نشان کرد:لازم بذکر است:تعداد۱۴۵۴ خانواردر نور تحت حمایت بوده و از خدمات این نهاد بهرمند می‌گردند.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات