Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@20:11:42 GMT

سلام به فولاد به لیگ 2 کشور

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۵۲۰۳

سلام به فولاد به لیگ 2 کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در چارچوب هفته هفدهم  لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با تیم سپاهان نوین ایذه دیدار کرد.

تیم فولاد هرمزگان ۳۰ امتیازی و صدرنشین در صورت کسب برتری در این  دیدار یک  هفته زودتر به عنوان تیم نخست صعود خود را به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مسجل می کرد که این اتفاق در پایان نود دقیقه افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه سوم بازی بود که روی اشتباه مجتبی روشنگر سنگربان تیم فولاد دروازه قرمزپوشان هرمزگانی باز شد.

پس از این گل فولاد یکپارچه حمله شد و در دقیقه ۱۷ داور برای این تیم اعلام پنالتی کرد و مظفر خسرو انجم موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند.

فشار حملات برای رسیدن به گل برتری تمامی نداشت و در دقیقه ۳۴ حسن رمون زاده که انکار قرار نیست حالا حالا تمام شود پس از جا گذاشتن چند بازیکن با یک شوت زیبا دومین گل را برای فولاد به ثمر رساند تا قرمزپوشان بازی باخته را با برد پیش ببرد. برتری دو بریک تا پایان ۴۵ دقیقه باقی ماند و فولاد هرمزگان با برتری به رختکن رفت. 

در نیمه دوم شاگردان نادر غله بانی در تیم فولاد هرمزگان با ارائه یک بازی منطقی نتیجه دو بر یک را حفظ کردند تا با این پیروزی یک هفته زودتر راهی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور شود.

به گزارش فارس، فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور از اواسط اردیبهشت ماه در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار می شود.

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش هرمزگان فوتبال هرمزگان فولاد هرمزگان لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور سپاهان نوین ایذه فوتبال باشگاه های کشور فولاد هرمزگان تیم فولاد لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سکوی نخست المپیاد ورزشی استعداد‌های برتر ویژه بیماران خاص کشور، کسب جایگاه سوم لیگ دسته یک فوتسال نونهالان کشور، قهرمانی مقتدرانه کاراته کا‌ها در مسابقات شوتوکان کاراته‌دو ایران، قهرمانی سه کشتی گیر در مسابقات انتخابی نیرو‌های مسلح کشور، نایب قهرمان پسران خردسال در رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور و کسب مقام سوم رقابت‌های هانمادانگ قهرمانی کشور مهمترین موفقیت‌های قمی‌ها در عرصه‌های مختلف ورزشی بود.

میزبان رویداد‌های ورزشی کارکنان سپاه، مسابقات استراگوس یا تلاش‌های امدادی، فوتسال پایه ها، لیگ دسته اول والیبال جوانان، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان، تیم ملی تنیس بانوان و رقابت‌های رده‌بندی بدمینتون بازان زیر ۱۷ و ۱۹ سال در سطح کشور نیز بودیم/ رقابت‌هایی که در برخی از آنها روی سکو رفتیم و بعضی هم تجربه اندوزی کردیم.

از پای کار بودن استاندار برای حل مسئله مسکن ورزشکاران، تعامل اداره ورزش با سپاه برای تحول در ورزش کهک، آغاز ساخت اولین استخر سرپوشیده شهرستان جعفرآباد و توقف عملیات عمرانی سالن ورزشی طاهباز به دلیل کمبود منابع مالی در منطقه کمتر برخوردار از فضای ورزشی شهید محلاتی نیز گفتیم که امیدواریم ورزش قم جهش پیشرفت و توسعه را در سال جاری را بیش از پیش دنبال کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • فرانسه 3-2 شیلی: پیروزی پرتلفات
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • برتری ایران مقابل ترکمنستان در نیمه نخست