Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

گروهی از مردم استان خراسان جنوبی با راه‌اندازی کارزاری از رئیس دولت خواسته‌اند به وضعیت جاده‌های این استان رسیدگی کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا در متن این کارزار که تا امروز بیش از ۵ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند آمده است:

«همانگونه که مستحضرید استان خراسان جنوبی از دورافتاده‌ترین استانهای کشور است که فاصله مرکز این استان (شهر بیرجند) از نزدیکترین مرکز استان پانصد کیلومتر و از مرکز کشور بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر است که به دلیل عدم برخورداری از سیستم حمل و نقل ریلی و تعداد بسیار ناچیز پروازهای هواپیمایی بیش از ۹۵ درصد حجم حمل و نقل این استان را حمل و نقل جاده ای به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه به دلیل کیفیت بسیار نازل شبکه حمل و نقل جاده‌ای استان همه روزه شاهد تصادفات دلخراش منجر به جرح، فوت و معلولیت هم استانی های خود هستیم و کمتر کسی است که عزیزی را بدین دلیل از دست نداده باشد.

از آنجا که مردم ولایتمدار این استان به‌رغم تمامی محرومیت ها و بی مهری ها، با حضور در تمامی صحنه ها حمایت خود را از انقلاب اعلام کرده است و همواره بالاترین نرخ مشارکت در انتخابات را داشته است از محضر این دولت انقلابی انتظار دارد که در جهت حل این مشکل با صدور دستور و تخصیص اعتبار ویژه مازاد بر بودجه های ناچیز مصوب سالانه، نسبت به دوبانده نمودن تمامی راه‌های اصلی این استان، شناسایی و اصلاح نقاط حادثه‌خیز، روکش آسفالت، خط‌کشی و تأمین روشنایی جاده‌های استان اقدام نمایید.»

این کارزار تا تاریخ ۲۱ تیر ۱۴۰۱ در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/45250) در حال جمع‌آوری امضاست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: خراسان جنوبی حمل و نقل حمل و نقل جاده ای انقلاب بودجه روشنایی خراسان جنوبی جاده های استان خراسان جنوبی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا گرمتر می‌شود

زارعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بر اساس الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل های پیشیابی هواشناسی با فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان از سمت غرب تا روز پنجشنبه شاهد ناپایداری‌ها به صورت گاهی وزش باد و بارش پراکنده و رعد و برق هستیم.

او افزود: این ناپایداری‌ها سبب وزش باد شدید همراه رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ، برخورد صاعقه و وقوع رواناب در استان خواهد شد.

زارعی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سربیشه با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و طبس با بیشینه دمای ۳۵ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه استان بوده است، تصریح کرد: همچنین در این مدت نوسانات دمایی در مرکز استان بین ۲۷ و ۱۱ درجه سلسیوس ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی
  • تقویت ناپایداری‌های جوی در خراسان جنوبی
  • فاصله‌ زیادی تا رسیدن به وضعیت مطلوب در عرصه تبلیغ داریم
  • ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در طبس ابلاغ شد
  • هوا گرمتر می‌شود
  • بازنگری ۲۱۰ استاندارد ملی در خراسان جنوبی