Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پروژه مستند ضد، فصل دوم این مجموعه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن کریمیان امشب سیزدهم تیرماه به پایان می‌رسد.

محسن کریمیان بیان کرد: روایتی از تاثیرات سبک زندگی دیجیتال بر فرهنگ کتاب‌خوانی سوژه بیستمین قسمت از مستند «ضد» است که امشب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ بشر فرهنگ مکتوب در تقابل با فرهنگ شفاهی شکل گرفت و توسعه یافت، تا انسان‌ها را از شر جهل و شبهه نجات دهد، گفت: در آخرین قسمت از مستند «ضد» با عنوان مرگ کتاب تاریخچه‌ای از دلایل گسترش کتاب و کتاب‌خوانی و تاثیرات عصر دیجیتال روی آن بازگو می‌شود؛ تاثیراتی که ممکن است زمینه‌های نابودی فرهنگ مکتوب و بازگشت به فرهنگ شفاهی را برای انسان مدرن به ارمغان بیاورد.

کارگردان «ضد» همچنین خبر از ساخت فصل سوم این مجموعه داد و عنوان کرد: فصل جدید «ضد» به زودی وارد مرحله پیش‌تولید می‌شود اما زمان پخش آن مشخص نیست چراکه پژوهش این اثر زمان می‌برد.

فصل دوم «ضد» که موضوعات جاری در سبک زندگی مدرن را مورد نقد قرار داده است و از مخاطب می‌خواهد آگاهی خود را نسبت به این نوع سبک زندگی بالا ببرد، از ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ روی آنتن رفت.

«ضد» به پژوهش و نویسندگی علی نیکجو و تدوین علیرضا حسنی محصول مرکز مستند و تلویزیونی سوره و شبکه مستند سیماست.

برچسب‌ها مستندساز ضد تلویزیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستندساز ضد تلویزیون مستندساز ضد تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری

قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان» امشب چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از خانمی باردار عشایر نشین است که در روستایی صعب العبور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند و برای تولد نوزاد با چالش‌های رو به رو می‌شود.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده: مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار و صداگذار: محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: مهدی امینی، تحقیق و پژوهش: سمانه امینی، عکاس: مهدی طاهری

دیگر خبرها

  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • الزام فرهنگسازی برای کتاب‌های الکترونیکی
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • تغییرات آب و هوایی چگونه زندگی متولدین ۲۰۲۴ را تحت تاثیر قرار خواهد داد؟
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند