Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد پور شمس ظهر دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از معضلات موجود در حوزه محورهای برون شهری مواصلاتی عبور خودروهای شوتی و قاچاق بر از سطح محورهای استان است که از جنوب به شمال و مرکز تردد می‌کنند.

وی افزود: اقداماتی از سوی پلیس راه استان مرکزی از جمله هماهنگی با مقام قضائی در خصوص ثبت سیستم توقیف برای این خودروها و توقیف فیزیکی آنها در مسیر برگشت صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: در ۳ ماهه اول سال ۳۶۵ مورد از خودروها توسط پلیس راه استان توقیف و بیش از ۲۰۰ مورد ثبت سیستمی انجام گرفت.

پور شمس با بیان میزان متوفیان برون شهری به میزان ۹ درصد کاهش، افزایش مجموع تصادفات را ۵۶ درصد و تردد را ۲۳ درصد عنوان کرد.

وی بیشترین علت تصادفات در استان را عدم توجه کافی به جلو حین رانندگی و سپس انحراف و تجاوز به چپ عنوان کرد و افزود: نقاط حادثه خیز برون شهری احصا شده در استان ۱۸ مورد است که سال گذشته یک‌نقطه برطرف شده اما متأسفانه در سه ماهه امسال ۸۹ فقره تصادف در این نقاط اتفاق افتاده و منجر به فوت ۳ نفر شده است.

کد خبر 5530525

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه استان مرکزی قاچاق محورهای مواصلاتی محورهای برون شهری بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی ویروس کرونا مشهد زلزله آمار کرونا جهرم شیراز اردبیل کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز

به گزارش خبرنگار مهر، منصور فخاران، رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور ظهر چهارشنبه به منظور مکان‌یابی و جانمایی دوربین‌های نظارت تصویری جدید در گلوگاه‌های ترافیکی از محور کرج - کندوان بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی رئیس مرکز مدیریت‌های البرز و رئیس اداره راهداری گچسر صورت گرفت، مقرر شد ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان جانمایی و نصب شوند.

کد خبر 6081166

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • نصب ۱۵ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی البرز
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند
  • توقیف شوتی‌ها در رودبار
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌های هوشمند مجهزند