Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@19:59:57 GMT

کشف کالای قاچاق در انبار توشه ایستگاه راه آهن

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۵۳۲۸

کشف کالای قاچاق در انبار توشه ایستگاه راه آهن

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور از کشف کالای قاچاق از نوع البسه و کفش در انبار توشه راه آهن بندرعباس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حشمت اله ملکی گفت: در راستای تشدید اقدامات کنترلی و مقابله با قاچاق کالا در سطح حوزه استحفاظی، عوامل انتظامی پلیس راه آهن بندرعباس حین کنترل و رصد محموله‌های پستی ارسالی از طریق انبار توشه راه‌آهن بندرعباس به مقصد تهران به یک محموله مشکوک می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او افزود: با حضور نمایندگان اصل ۲۵، کارشناسان حراست و نماینده تجزیه و مبادله اداره پست بندرعباس، محموله‌های پستی مورد بررسی قرار گرفت و ۳۹۶ بسته حاوی ۴۴۴ جفت انواع کفش اسپرت، ۲۵ ثوب انواع البسه مردانه و سایر اقلام همگی تولید خارج از کشور و فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.   سردار ملکی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: با اخذ دستور قضائی صاحب کالا‌ها شناسایی و با تشکیل پرونده قضائی برای بررسی بیشتر تحویل تعزیرات حکومتی شهرستان بندرعباس شد.   انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران  

منبع: دانا

کلیدواژه: راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بیژن خدایی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران یگان امداد در راستای مأموریت‌های محوله بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطر نشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

کد خبر 6087103

دیگر خبرها

  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۴ میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند