Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی اعضای شورای سیاستگذاری بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان را منصوب کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از واحد ارتباطات و رسانه مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالرضا سهرابی (مدیر مرکز هنرهای تجسمی و رئیس شورای سیاستگذاری بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان) با صدور احکامی کاظم چلیپا، محمدمهدی رحیمیان، علی اشرف صندوق آبادی، فرزاد ادیبی، سید نظام‌الدین امامی‌فر، محمدرضا دوست‌محمدی، صدیقه احمدی، عبدالرحیم سیاهکارزاده و محمد خراسانی‌زاده را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم چلیپا هنرمند و مدرس نقاشی، متولد ۱۳۳۶ و دانش‌آموخته رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

محمدمهدی رحیمیان، استادیار رشته عکاسی، متولد ۱۳۴۰ و دانش‌آموخته رشته عکاسی از دانشگاه هنر است.

علی اشرف صندوق‌آبادی هنرمند و مدرس خوشنویسی، متولد ۱۳۳۹ و دارنده نشان درجه یک هنری است.

فرزاد ادیبی هنرمند و مدرس گرافیک، متولد ۱۳۴۶ و دانش‌آموخته رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

سید نظام‌الدین امامی‌فر، دانشیار دانشکده هنر دانشگاه شاهد، متولد ۱۳۴۳ و دانش‌آموخته رشته پژوهش هنر از همین دانشگاه است.

محمدرضا دوست‌محمدی هنرمند و طراح گرافیک، عضو هیئت علمی دانشکده هنرهای زیبا، متولد ۱۳۵۵ و دانش‌آموخته رشته انیمیشن از دانشگاه هنر است.

صدیقه احمدی، هنرمند و مدرس نگارگری، دانش‌آموخته رشته تصویرسازی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

عبدالرحیم سیاهکارزاده مدیر موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، متولد ۱۳۴۵ است. وی دارای سوابق اجرایی متعدد در برگزاری جشنواره‌های گوناگون هنری و دوسالانه‌های تخصصی هنرهای تجسمی است.

محمد خراسانی‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، متولد ۱۳۶۴ و دانش‌آموخته رشته هنر اسلامی از دانشکده هنر دانشگاه شاهد است.

بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان شهریور ماه ۱۴۰۱ در تهران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ، بیست و نهمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: جشنواره هنرهای تجسمی جوانان دانش آموخته رشته شورای سیاستگذاری دانشکده هنرهای دانشکده هنر هنرمند و مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی آرش رنجبران از تأسیس ۱۰ دانشکده مهارت و کارآفرینی در واحد‌های دانشگاهی این استان خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آموزش‌های کاربردی و مهارت محور، اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است و ما نیز در استان آذربایجان شرقی به این سمت حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: تبریز از لحاظ پتانسیل صنایعی که در آن قرار دارد، چه صنایع سنگین و چه صنایع مربوط به قطعه سازی، صنایع غذایی، صنعت چرم و کفش و... همگی به عنوان وضعیت موجود احصا شده و با توجه به اینکه دانشگاه آزاد قرار است یک دانشگاه حل مساله و ماموریت گرا باشد، اغلب ماموریت‌ها به این حوزه‌ها اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز افزود: در شمال شرق استان به دلیل وجود معادن بزرگ از جمله مس، بخشی از تمرکز بر روی مسائل معدنی است و به دلیل وجود شرایط خاص کشاورزی، بخشی از ماموریت‌ها نیز به حوزه کشاورزی اختصاص یافته است.

رنجبران با اشاره به آغاز راه‌اندازی دانشکده‌های موضوعی تاکید کرد: در حوزه فنی و مهندسی دانشکده‌های «هوش مصنوعی» و «صنعت ساختمان» را در واحد تبریز خواهیم داشت و برای شبستر و ایلیخچی هم دانشکده هوش مصنوعی مصوب شده است.

وی ادامه داد: در اجرای طرح پویش با صنایعی چون تراکتورسازی، خودروسازی سایپا و تعدادی از شرکت‌های خصوصی وارد قرارداد شده‌ایم که این قرارداد‌ها از نظر زمانی نامحدود هستند.

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه از بخش خصوصی برای توسعه ورزش لرستان
  • جشنواره‌ هنرهای نوری مشهد تا پس از پایان شب‌های قدر تعطیل می‌شود
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • زمان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ + منابع sanjesh.org
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند