Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی استیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از منابع مالی پیش بینی شده سفر هیات دولت به گلستان ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد  ریال مربوط به تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیرساختی رامیان و چهار هزار و ۵۴۷ میلیارد ریال نیز در قالب منابع تسهیلاتی و بانکی برای اجرا یا تکمیل طرح‌های اقتصادی و اشتغالزای این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بخش قابل توجهی از منابع اعتباری و تسهیلاتی پیش بینی شده برای رامیان از محل سفر آیت الله رییسی به گلستان، طی سال جاری تا پایان خرداد سال آینده و بخش اندکی نیز در سال‌های آینده تخصیص و هزینه خواهد شد.

استیری ادامه داد: "آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهادکشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کشور و وزارت نیرو" از دستگاه‌های اجرایی و خدماتی رامیان هستند که از منابع اعتباری و تسهیلاتی سفر دولت به گلستان برخوردار شدند.

مهدی استیری فرماندار رامیان

فرماندار رامیان گفت: بیشترین اعتبار پیش بینی شده از منابع اعتباری سفر رییس جمهور به گلستان مربوط به جهادکشاورزی با هشت پروژه و اعتبار ۸۸۰ میلیارد ریال و سپس وزارت نیرو با ۲ طرح و ۵۳۵ میلیارد ریال است که باید ظرف سه سال تخصیص و هزینه شوند.

وی، انجام طرح‌های آبخیزداری در سه حوضه قورچای، دلند و آق چای، بهسازی ۷۲ هکتار آب بندان، اجرای شیوه‌های نوین آبیاری، تکمیل زیرساخت شهرک‌های گلخانه‌ای به مساحت ۷.۵ هکتار، توسعه گیاهان دارویی در سطح ۳۰۰ هکتار و مشارکت در تبدیل اراضی شیبدار به باغات مثمر را از طرح‌های بخش کشاورزی رامیان از محل اعتبارات سفر هیات دولت به گلستان برشمرد و افزود: تکمیل طرح آبرسانی به شهر رامیان با ۵۰۰ میلیارد ریال و اصلاح و بهسازی شبکه‌های فرسوده و رفع حریم شبکه برق ۲ طرح مهم وزارت نیرو در این شهرستان است.

استیری اضافه کرد: اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار طی امسال و سال آینده برای تکمیل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای "نی تپه" رامیان از دیگر مصوبات سفر آیت الله رییسی به گلستان در حوزه این شهرستان است.

به گفته وی، اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی جاده اولنگ رامیان به سه راهی شاهرود و اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای زیرسازی راه روستایی جوزچال از منابع اعتباری سفر رییس جمهوری، ۲ طرح مجموعه راه و شهرسازی در رامیان است.

فرماندار رامیان ابراز امیدواری کرد با تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به گلستان، برخی کمبودهای زیرساختی این شهرستان دربخش های مختلف برطرف شود.

شهرستان رامیان حدود ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد که در چهار نقطه شهری و ۶۱ روستا سکونت دارند. 

برچسب‌ها گنبدکاووس سفر استانی رامیان گلستان سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سفر استانی رامیان گنبدکاووس سفر استانی رامیان گلستان منابع اعتباری میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان

علیرضا نورانی گفت: در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه پروژه‌های عمرانی استان رخ داد و توانستیم، پروژه‌های عمرانی استان را با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان با محاسبه قیمت روز تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

او افزود: همچنین تنها در اسفندماه سال گذشته مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های کلیدی و مهم استان در حوزه آب، راه و دیگر زیرساخت‌ها ترزیق شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: در روز‌های پایانی سال گذشته، مبلغ ۲۷۴ میلیارد تومان از محل منابع استانی برای رفع مشکلات آب‌ شرب روستایی تخصیص پیدا کرد و تلاش داریم تا امسال بخش مهمی از مشکلات آب‌شرب روستایی را برطرف کنیم.

او ادامه داد: استان گلستان در سال‌های گذشته دچار عقب‌ماندگی‌های بسیاری در حوزه‌های مهم زیرساختی شده‌است و برای رفع فقر استان، نیازمند یک برنامه‌ریزی دقیق و اجرایی هفت ساله با رشد ۱۸ درصدی هستیم تا بتوانیم به میانگین نرمال رسیده و از فقر خارج شویم.

نورانی گفت: دولت سیزدهم با راهبری استاندار در گلستان تلاش‌های زیادی برای رفع این عقب‌ماندگی‌ها دارد و نیاز است در کنار تلا‌ش‌های شبانه‌روزی دولت، مردم و دیگر مسئوولان نیز مشارکت و همکاری داشته‌ باشند.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی: بیش از صد در صد اعتبارات مصوبات دور نخست سفر دولت به سمنان محقق شد
  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • برنامه مدون اقتصادی همدان منطبق با تحقق شعار سال تکلیف شد
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • بند خاکی قازنقایه جزو بزرگترین بند های خاکی گلستان است
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد