Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:36:55 GMT

۳۳ میلی متر باران در تنکابن بارید

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۵۵۰۶

۳۳ میلی متر باران در تنکابن بارید

محمدرضا رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییرات جوی و نفوذ سامانه خنگ در استان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی به مقدار ۳۳.۵ میلی متر در شانه تراش دوهزار تنکابن ثبت شده است.

وی میزان بارندگی در میانلات رامسر را ۳۰ میلی متر و تنکابن ۲۴ میلی متر ذکر کرد و افزود: وضعیت هوا برای امروز نیمه ابری تا ابری با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است و بیشینه دما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای ۲۵ تا ۲۹ درجه و در مناطق ارتفاعات بین ۱۳ تا ۱۸ درجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین وضعیت هوا در روز سه شنبه با افزایش ابر در دامنه‌ها و ارتفاعات پیش بینی شد و برای بعدازظهر فردا نیز رگبار پراکنده و وزش باد پیش می‌شود.

به گزارش مهر، بعد از حدود یکماه، بارش‌های تابستانه سبب خنک شدن دما و لطافت هوا در استان شده است.

کد خبر 5530575

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی مازندران بارندگی تنکابن بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه ویروس کرونا خراسان رضوی آمار کرونا مشهد زلزله جهرم شیراز اردبیل کنکور میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانِ یزد در انتظار باران

اداره کل هواشناسی استان یزد اعلام کرد؛ از بعدازظهر امروز دوشنبه تا بعدازظهر پنجشنبه به ویژه سه‌شنبه و چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی، وزش باد شدید و گردوخاک موقت، رگبار و رعدوبرق و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

همچنین دمای هوا در این روز‌ها با کاهش چند درجه‌ای مواجه خواهد شد به گونه‌ای که دمای هوای یزد در روز چهارشنبه در گرمترین ساعت به ۱۵ درجه می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا
  • پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • اعلام پربارش‌ترین استان‌ها در هفته جاری
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی
  • گلستان، مازندران و یزد پر بارش ترین استان ها در هفته جاری
  • آسمانِ یزد در انتظار باران
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • بارش‌ها در آذربایجان غربی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • ‌اضافه شدن ۳۰ میلی‌متر به میانگین آب سدهای فارس