Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین زاده گفت : این مراسم به عنوان یک مراسم سراسری امروز در کرمانشاه به مناسبت هفته ازدواج برگزار شد که برنامه‌های ویژه‌ای در این هفته برای جوانان تدارک دیده شده است.

به گفته معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به دلیل نبود توجه به حوزه جوانان آمار و اطلاعات خوبی وجود نداشت، اما امسال در گام اول طی سه ماهه اول سال مجموعاً در ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه موفق به برگزاری ۴۸ کمیته تخصصی و ۴۰ ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گام دوم ۱۱۰ سازمان مردم نهاد در استان کرمانشاه تشکیل شده و طبق نرخ ملی که به ازای هر هفت نفر یک سازمان مردم نهاد باید وجود داشته باشد این آمار مناسبی برای کرمانشاه است.

در سال ۹۷ تنها ۲ مرکز مشاوره برای ارائه مشاوره و برپایی کارگاه‌های پیش از ازدواج جوانان وجود داشت، اما اکنون یازده مرکز در حال فعالیت بوده و ۶ مرکز مشاوره دیگر نیز در حال دریافت مجوز برای راه اندازی هستند که تا پایان سال جاری به ۱۷ مرکز ارائه مشاوره خواهد رسید.

پارسال در استان کرمانشاه حدود ۲۸ هزار جوان کرمانشاهی تسهیلاتی بیش از ۲ هزار و ۲۵۷ میلیارد تومان از بانک‌های عامل دریافت کرده‌اند.

در طرح سرباز مهارت در پارسال حدود ۱۲ هزار سرباز وظیفه در پادگان‌های استان کرمانشاه آموزش‌های لازم در زمینه اشتغال را دیدند و به همین منظور مرکز شهدای کرمانشاه به عنوان مرکز برتر در کشور انتخاب شد.

در طرح منشن با کمک پارک علم و فناوری ۱۵۰ جوان، در طرح‌های کمیته امداد ۳۸۰ جوان و در طرح مشترک با دفتری از سوی سازمان ملل ۱۰۰ جوان دیگر آموزش اشتغال و کارآفرینی داده شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن های ورزشی جنجال ورزشی ازدواج جوانان استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل زمانى، بازیکن ۱۸ساله پیکان که تعویض طلایی عنایتی شد و گل تساوی پیکان را زد، در جمع خبرنگاران پس از بازی مقابل هوادار گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود ولی برای تیم ما گره خورده بود. اگر از فرصت‌های‌مان بهتر استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم بازی را ببریم. تشکر می‌کنم از آقارضا سرمربی تیم که به جوان‌ها بها می‌دهند، نه فقط خودم جوان‌های دیگری که دارند بازی می‌کنند. بزرگترهای تیم خیلی به ما کمک می‌کنند و در روند ما خیلی تاثیر دارد و کار کردن کنارشان حس خوبی دارد.

ویدئو: 330343

او درمورد تیم ملی جوانان گفت: هنوز با ما صحبتی نشده ولی احتمال ۵۰-۵۰ می‌دهم که دعوت شوم. منتظریم.

ابوالفضل زمانی درباره خودش توضیح داد: من اهل ارومیه، آذربایجان غربی، شهرستان تکاب هستم. فوتبالم از یک محله در نسیم شهر به اسم حصارک شروع کردم در ته اسلامشهر. متولد ۸۴ هستم. اولین گل لیگ برتری‌ام در دومین بازی لیگ برتری‌ام بود. از رده جوانان پیکان ملحق شدم و امسال هم جوانان هستم.

دیگر خبرها

  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • افتتاح سامانه تلفنی رایگان مشاوره حقوقی در آذربایجان شرقی
  • افتخار آفرینی نیرو‌های مسلح در عملیات«وعده صادق» را به جوانان شرح دهیم
  • بیش از۱۳ هزار نفر از سربازان نیرو‌های مسلح خوزستان تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفتند
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • شناسایی ۱۷۱ تبعه خارجی غیرمجاز در واحدهای اقتصادی کرمانشاه
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • اشتغال جوانان نی ریزی با توسعه فضا‌های گلخانه‌ای
  • کشاورزان راهکارهای مقابله با خشکسالی را در دستور کار قرار دهند
  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد