Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم پاریزی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان که به مناسبت هفته ازدواج با محوریت ازدواج جوانان با حضور فداکار استاندار، حجت الاسلام متقی فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، نژاد زمانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و اعضا در محل سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، به بیان گزارشی در خصوص وضعیت حوزه جوانان در استان کرمان پرداخت و گفت: ۱۶۲ سمن دارای اعتبار نامه در بخش‌های اجتماعی، اعتقادی، مذهبی، فرهنگی، علمی و پژوهشی در ۴ حوزه فعالیت می‌کنند که ۶۰ درصد اعتبار نامه‌های اخذ شده در حوزه اجتماعی است و مباحث مربوط به ازدواج، اشتغال، سلامت اجتماعی و بحث دغدغه‌های آسیب‌های اجتماعی و موارد این چنینی را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او می‌گوید: در حوزه جوانان در استان دو محور حتماً باید مد نظر قرار بگیرد که مورد تاکید هم هست، یکی بحث بیانیه گام دوم که باید محوریت خیلی از برنامه‌ها در حوزه جوانان باشد و جلساتی در این زمینه برگزار شود و بحث دیگر هم استان کرمان به شکل خاص و ویژه باید یک نگاه دقیق و علمی به مباحث تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی بپردازد که خودش یک الگو و چراغ راه مناسب و اساسی برای حوزه جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: استان کرمان، طی سال‌های گذشته، میزبانی چند طرح ملی را داشته که اگرچه لیبل طرح‌ها کشوری بوده؛ اما دبیرخانه طرح‌ها در کرمان است.
پاریزی می‌گوید: سامانه امید زندگی و شبکه ملی آسیب‌های اجتماعی که دو کار ارزشمند بود، حالا در طول مسیر باید وضعیت‌شان بررسی شود و بازخورد گرفته شود و حمایت‌ها و نوع ادامه فعالیتشان باید با ساز و کاری که مجموعه معاونت جوانان و مدیران کل ستادی دارند ارزیابی شود و ادامه پیدا کند.
او در بخش دیگری از سخنانش به برنامه‌های هفته ازدواج در استان کرمان اشاره کرد و گفت: در هفته ازدواج، بیش از ۴۰۰ برنامه را در بخش‌های مختلف در سطح استان تدارک دیدیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، مراسم ازدواج آسان را یکی از این ویژه برنامه‌ها دانست و گفت: در این آیین ۵۰ زوج در کرمان جشن وصال خود را برگزار کردند که جا دارد از همه کسانی که کمک کردند تا این اتفاق ارزشمند رقم بخورد، تشکر کنم.
او می‌گوید: یک خلأ که در استان احساس می‌شد، راه اندازی مجمع خیرین ازدواج بود که فکر می‌کنم کرمان جز استان‌های آخری بود که این اتفاق برایش رقم می‌خورد.
پاریزی از حجت الاسلام جلالی مدیرعامل مجمع ملی خیرین ازدواج به واسطه حضور در استان و تلاش برای برگزاری انتخابات این مجمع در کرمان قدردانی کرد و گفت: ما توانستیم دیروز انتخابات مجمع خیرین را برگزار کنیم و امیدواریم همه ظرفیت‌ها به کمک این مجمع بیایند تا مجمع بتواند در این مسیر کمک کند که یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها و مسئولین استان تسهیل شود.
به گفته او، این مجمع کار خود را در حوزه ازدواج با شعار ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار ادامه می‌دهد.
پاریزی می‌گوید: بحث ازدواج آسان را دوستان کمک می‌کنند و اتفاق می‌افتد، همان گونه که تاکنون هم انجام شده است.
به گفته او، در ازدواج آگاهانه، نقش مراکز مشاوره خیلی مهم است و این مشاوره‌ها باید قبل، حین و بعد از ازدواج صورت بگیرد تا آسیب به وجود نیاید.
پاریزی گفت: در بحث پایداری ازدواج نیز باید نهاد‌های حاکمیتی کمک کنند تا این پایداری بتواند ثبات داشته باشد و خدایی نکرده این اتفاق با این ظرفیتی که وجود دارد، هم در بحث نهادها، هم مجمع خیرین و سمن‌ها منجر به آسیب نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کرمان وزارت ورزش و جوانان ازدواج جوانان جوانان استان کرمان حوزه جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند

استاندار کرمان با اشاره به احتمال بارندگی روزهای آینده، گفت: فرمانداران توجه داشته باشند که حجم بارندگی قابل پیش‌بینی نیست و آمادگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدمهدی فداکار، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع مدیران در نشست شورای اداری، اظهار کرد: ضرورت دارد با توجه به وقوع رخدادهای جوی و هم‌زمانی آن با برگزاری کنکور سراسری، تمهیدات لازم در حوزه‌های کنکور اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه بارندگی در کرمان تا فردا ادامه دارد و به صورت لحظه‌ای و شدید است، افزود: با توجه به احتمال آب‌گرفتگی حوزه‌های کنکور در شهرهای مختلف و قطع برق، اقدامات لازم برای حضور و تردد تمام دانش‌آموزان به‌خصوص افرادی که از روستا به حوزه‌ها می‌آیند، وجود داشته باشد.

استاندار کرمان با تشکر از زحمات مدیران برای بارندگی‌های اخیر، تصریح کرد: به لطف خدا و با آمادگی دستگاه‌های مربوطه، با وجود باران شدید و ورود آب به شهرستان رودبار جنوب، در مناطقی که احتمال خطر بود، اقدامات لازم به‌خصوص خروج عشایر انجام و آب به تدریج دفع شد و گرفتاری برای مردم به وجود نیامد.

وی خطاب به فرمانداران که به صورت برخط در شورای اداری حضور داشتند، بر لغو مرخصی‌ها تأکید کرد و گفت: در نقاط احتمالی بارندگی اعلام شده ضرورت دارد تمام دستگاه‌ها پای کار باشند؛ فرمانداران نیز توجه داشته باشند که حجم بارندگی قابل پیش‌بینی نیست، از این رو پیگیری کنند تا تجهیزات لازم تأمین و آب، برق و گاز و ارتباطات قطع نشود.

فداکار با تشکر از اقدامات دهیاران در حادثه سیل هفته گذشته، با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارندگی‌ها طی امروز و فردا در شمال استان است، خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها آمادگی داشته باشند اگر قرار است معابر یا کوچه‌ها بسته شوند، تمهیدات لازم را پیش‌بینی کنند و اطلاع‌رسانی لازم به عشایری‌های جنوب داده شود.

کد خبر 747536

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند
  • فرمانداران استان کرمان آماده هرگونه حادثه احتمالی باشند
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج