Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: من در کنار سرمربیان استقلال، سپاهان و تراکتور ضلع چهارم مربیان خارجی در لیگ فوتبال ایران را تشکیل داده ایم.
به گزارش خبرگزاری آریا، رضا پرکاس سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در گفتگو با رادیو ورزش گفت: امیدوارم با ورود من و دانشی که از فعالیت در آلمان یا سایر کشور‌ها در پست سرمربیگری و مدیریت فنی دارم به فوتبال آبادان تزریق شود، در لیگ سال امسال سه مربی خارجی حضور دارند و اگر بخواهیم از این لحاظ مرا هم حساب کنید باید بگویم ضلع چهارم این مجموعه هستم که می‌تواند به فوتبال ایران ما کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود: تمرینات تیم از امروز دوشنبه 13 تیر آغاز می‌شود که عبدالرضا برزگری به عنوان مربی با ما همکاری می‌کند و قطعا دو سه مربی دیگر هم به کادر بنده اضافه خواهند شد که احتمال دارد یکی از آن‌ها برزیلی باشد.
 وی گفت: چند روزی است که برنامه‌های ما استارت زده شده و در بازار نقل و انتقالات هر بازیکنی که مناسب باشد جذب می‌کنیم، البته برای بیشتر بازیکنان مسائل اقتصادی و محیط شهری مهم است، ولی تلاش می‌کنیم تیم خوبی را آماده‌ی مسابقات کنیم.
 سرمربی نفت آبادان در پایان گفت: در آبادان تمرینات را آغاز می‌کنیم و البته به باشگاه برنامه داده‌ایم و در چند روز آینده با توجه به اینکه سه چهار منطقه خوش آب و هوا در کشورمان داریم قطعا در آینده اردوی خود را در شهر دیگری برگزار می‌کنیم، زیرا اینجا هوا بسیار گرم است، باید یا در شب یا صبح زود از زمین تمرینی آبادان استفاده کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرکاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر

زمان نشست خبری سرمربی استقلال و سرمربی شمس آذر مشخص شد.

طرفداری | استقلال و شمس آذر از ساعت ۱۸ روز جمعه به مصاف هم می روند.

زمان برگزاری کنفرانس خبری پیش از دیدار استقلال و شمس‌آذر:

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ساعت ۱۱: مربی استقلال (جواد نکونام سرمربی تیم محروم است.)

ساعت ۱۲:۳۰: سعید دقیقی سرمربی شمس آذر قزوین

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • زنوزی: سرمربی جدید تراکتور خارجی خواهد بود
  • مالک باشگاه تراکتور: سرمربی بعدی هم خارجی است
  • سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • زنوزی: سرمربی بعدی تراکتور خارجی خواهد بود
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • خارجی های تراکتور رضایت دادند؛ بازگشت قربان بردیف به تبریز!
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!