Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: برای بازسازی واحدهای مسکونی شهری که در جریان زلزله هرمزگان تخریب شده‌اند پیشنهاد پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض را داده‌ایم، البته کار بازسازی را معطل وام نگذاشته‌ایم و هم‌اکنون سیمان و میلگرد را به منطقه ارسال کرده‌ایم.

مجید جودی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ارزیابی خسارات زلزله روزهای اخیر هرمزگان به اتمام رسیده که ۱۱۹۷ واحد احداثی و ۱۴۷ واحد تعمیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه عمده واحدها نامقاوم بودند، تعداد احداثی‌ها بالا است.

وی افزود: ما آواربرداری را شروع کرده‌ایم و قبل از مصوبه دولت درخصوص تسهیلات کار ساخت واحدها را آغاز می‌کنیم. سیمان، میلگرد و مصالح را به منظور بازسازی به منطقه ارسال کرده‌ایم و منتظر مصوبه وام نماندیم. بعد از اینکه مصوبه دولت درخصوص وام و بلاعوض بیاید سرعت بیشتر می‌شود. هم‌اکنون مصالح را به مردم می‌دهیم تا کار را شروع کنند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن درباره رقم تسهیلات واحدهای زلزله زده گفت: پیشنهاد ما برای واحدهای مسکونی شهری ۲۵۰ میلیون تومان وام و ۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض است. همچنین پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان وام و ۶۰ میلیون تومان بلاعوض را برای واحدهای روستایی پیشنهاد داده‌ایم.

جودی اسکان موقت را منوط به تصمیم هیات دولت دانست و گفت: درخصوص اسکان موقت هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده است. البته چادرهای مجهز به کولر در اختیار زلزله‌زدگان قرار داده‌ایم اما با توجه به گرمای منطقه باید برای اسکان موقت چاره‌اندیشی شود.

بنابراین گزارش، زمین لرزه ۶.۱ ریشتری در ساعت ۲:۰۲ بامداد ۱۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ حوالی بندرخمیر در مرز خلیج فارس و هرمزگان را لرزاند که منجر به مرگ پنج تن و مصدومیت ۱۱۱ تن دیگر شده است. این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین رخ داد.  /ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: وام میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداکثر دریافتی ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد

طبق مصوبه دولت سقف خالص پرداخت ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان تعیین شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال ۱۴۰۳، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، به تصویب دولت رسید.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

سقف خالص پرداخت ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان تعیین شد.

کد خبر 740005

دیگر خبرها

  • حداکثر حقوق مدیران دولتی ۷۰ میلیون تومان شد/ ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • حداکثر حقوق ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • حداکثر دریافتی ماهیانه کارمندان دولتی ۷۰ میلیون شد
  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • بایدن: دولت فدرال هزینه بازسازی پل فرانسیس اسکات را پرداخت می‌کند
  • دانشگاه‌های دولتی و رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه
  • صدور اسناد تفکیکی تمام قطعات سایت ۲۱ هکتاری مسکن ملی سبزوار
  • شناسایی ۵ هزار هنرمند واجد شرایط دریافت طرح‌های حمایتی مسکن
  • صفر تا صد خرید لاستیک دولتی در ۱۴۰۳ + مدارک و شرایط دریافت
  • شرایط دریافت ۷۰۰ میلیون تومان وام ازدواج اعلام شد/ شرط مهم برای پرداخت وام سه میلیاردی به خانواده‌های فاقد مسکن/ وام فرزندآوری چند میلیون تومان شد؟