Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: نخستین بار در کشور طرح عرضه مستقیم روغن با همکاری انجمن صنفی رانندگان و یکی از عاملان توزیع ،  در این استان اجرا شد.

صفر صادقی راد گفت:در مرحله نخست این طرح، به ۲ هزارو ۵۰۰ دستگاه از کامیون‌های فعال دارای بارنامه، کارکرد و کارت هوشمند استان همدان روغن توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در نظر داریم که این طرح را در مراحل بعدی برای همه کامیون‌داران استان که فعال و دارای کارت هوشمند هستند به مرور اجرایی کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از اجرای طرح ویژه کنترل تاخیر مبدا و هنگام سفر ناوگان حمل و نقل اتوبوسی این استان با هدف روان سازی و سرعت بخشی در ارائه خدمات متناسب با شان مردم خبر داد.

در  این طرح بازدید‌ها در ۲ سطح کنترل از مبدا (پایانه) و کنترل کنار جاده‌ای (پاسگاه) با استفاده از ظرفیت حداکثری گشت راهداری و ترابری ادارات شهرستانی و همکاری پلیس راه استان در دستور کار قرار دارد.

صادقی راد ادامه داد: همه پایانه‌های عمومی مسافری و پایانه‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل (در شهر‌های بدون پایانه عمومی) تا ۲۱ تیر اجرای این طرح را آغاز می‌کنند.

استان همدان در مجموع دارای هشت پایانه مسافربری است که از این تعداد ۲ پایانه در مرکز استان فعال است.

بر اساس آخرین آمار در استان همدان ۲۰ هزار و ۶۶۸ راننده و ۱۲ هزار و پنج ناوگان باری، یک هزار و ۷۱۸ ناوگان مسافری شهری و همچنین ۴۳ دستگاه ناوگان مسافری روستایی فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تسهیلات ویژه به رانندگان استان همدان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ایرج دست نشان افزود: پارسال در مجموع ۸۹۱ هزار و ۷۶۵ مسافر ایرانی وخارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته که ۶۷۷ هزار و ۲۵۹ مسافر بود، رشد نزدیک به ۳۲ درصدی دارد. 
او اضافه کرد: از مجموع تردد مسافراز پایانه مرزی تمرچین در یکسال گذشته به تفکیک ۴۸۳ هزار و ۷۵۰ نفر مسافر ایرانی و بیش از ۴۰۸ هزار نفر مسافر خارجی بوده اند.
دست نشان یاد آور شد: همچنین در این مدت ۱۲ هزار و ۸۳۷ دستگاه ناوگان مسافری به تفکیک شامل ۴هزار و ۵۰۳ دستگاه ناوگان ورودی و ۴ هزار و ۴۹۵ دستگاه ناوگان خروجی از این پایانه مرزی تردد داشته اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد کاهش یافته است.
او در خصوص تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین نیز خاطر نشان کرد: در مدت زمان ذکر شده، ۱۰۳ هزار و ۶۷۸ دستگاه ناوگان باری از این پایانه مرزی تردد داشتند که به تفکیک ۵۰ هزار و ۵۸۷ دستگاه ناوگان ورودی و ۵۳ هزار و۹۱ دستگاه ناوگان خروجی را شامل می‌شود که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • بیش از ۸۹۱ هزار مسافر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین درآذربایجان‌غربی
  • ◄ معادله نامتوازن برای رانندگان کامیون؛ افزایش 300 درصدی هزینه ها و عدم افزایش کرایه ها
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی تمرچین در آذربایجان‌غربی
  • افزایش چشم گیر تردد مسافر و ناوگان باری از تمرچین پیرانشهر
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد ناوگان باری از پایانه مرزی تمرچین
  • باید در بخش حمل و نقل سرمایه‌گذاری شود