Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@11:46:26 GMT

راز قتل هولناک زن و شوهر مسن کرجی فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۵۶۹۶

راز قتل هولناک زن و شوهر مسن کرجی فاش شد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از رازگشایی قتل زوج سالخورده اهل رجایی‌شهر کرج پس از گذشت ۴ ماه از زمان وقوع قتل و کشف جسد آن‌ها در باغشان در هشتگرد خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: اواخر سال ۱۴۰۰ خبر یک فقره مفقودی یک زوج سالخورده در منطقه رجایی‌شهر کرج از سوی فرزندانشان به پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که این زوج چند روز قبل از مفقود شدن خانه خود در منطقه رجایی‌شهر را به فروش رسانده و اقدام به خرید یک باغ در شهر هشتگرد و اجاره یک آپارتمان در منطقه کیانمهر کرده‌اند و مقداری از وجه حاصل از فروش خانه در اختیار خودشان قرار داشت که این موضوع ظن ماموران برای انجام جنایت برای کسب این وجوه را تقویت کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به عدم جاگذاری هیچ گونه ردی از انجام وقوع قتل افراد مفقودشده گفت: علیرغم این موضوع پس از چندی ماه تلاش شبانه‌روزی و به‌کارگیری اطلاعاتی پلیسی، در نهایت مراودات مشکوک یک فرد تراشکار با این خانواده شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه در غرب استان تهران دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی علی رغم انکار اولیه، متهم به انجام قتل این زوج با انگیزه کسب نقدینگی مقتولان با همدستی یکی از بستگانش اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به دستگیری همدست متهم در کوتاه‌ترین زمان ممکن گفت: با همکاری متهمان، اجساد هر دو مقتول که در باغ آن‌ها در هشتگرد دفن شده بود کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به تکمیل پرونده و ارسال آن به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم که از گفتن اسرار و دارایی‌های خود به افراد ناشناس که باعث ایجاد انگیزه برای انجام جنایات این چنین می‌شود، خودداری کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل عمد رئیس پلیس آگاهی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز جسد مجهول الهویه فاش شد

 سرهنگ ابراهیم خوبان گفت: در پی کشف جسد مجهول الهویه دربیابان‌های اطراف یکی از محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی بلافاصله موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او می‌گوید: کارآگاهان پلیس آگاهی هفتکل با انجام اقدامات فنی پلیسی هویت جسد را که جوانی ۳۰ ساله اهل هفتکل بوده است را شناسایی کردند.

به گفته او ماموران با بررسی‌های به عمل آمده و انجام تحقیقات محلی و میدانی قاتل و همدستش را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هفتکل با اشاره به این که متهمان در بازجویی‌های اولیه انگیزه خود از قتل را اختلاف خانوادگی اعلام کردند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در مازندران +فیلم
  • ببینید | لحظه دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در استان مازندران
  • ببینید | لحظه دستگیری زورگیران پل اتوبان صدر تهران توسط پلیس آگاهی در استان مازندران
  • لحظه دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در مازندران
  • فیلم| لحظه دستگیری زورگیران پل صدر تهران توسط پلیس آگاهی در استان مازندران
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • ۲ هزار و ۳۰۰ حساب بانکی مسدود شد
  • راز جسد مجهول الهویه فاش شد
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • قاتل متواری در نیکشهر دستگیر شد