Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@22:01:04 GMT

پایان عملیات اعزام حجاج از ۱۸ ایستگاه پروازی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۵۷۰۹

پایان عملیات اعزام حجاج از ۱۸ ایستگاه پروازی

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با اعلام پایان عملیات رفت حجاج از ۱۸ ایستگاه پروازی در سطح کشور گفت: ۳۹ هزار و ۶۳۵ نفر از زائران در امنیت کامل به مقصد عربستان جابه‌جا شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سردار مهدی معصوم‌بیگی با بیان اینکه فریضه‌ حج موهبت بزرگ خداوند بر مؤمنان و فرصت بی‌نظیر فردی، اجتماعی و بین‌المللی برای آنان است، اظهار کرد: عملیات اعزام زائران به سفر معنوی زیارت خانه خدا، 22 خردادماه از 18 فرودگاه بین‌المللی آغاز و تا 13 تیرماه ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی 39 هزار و 635 زائر در امنیت کامل به سرزمین وحی اعزام شدند، گفت: مدت‌ها قبل از آغاز عملیات بزرگ اعزام زائران به حج تمتع، پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا با پیش‌بینی و اجرای طرح‌های مشترکِ انتظام‌بخشی، ضمن تکریم زائران گرامی و تامین نظم و امنیت مطلوب با دقت و تیزبینی کارکنان در بازرسی بار همراه و غیرهمراه، از خروج اقلام ممنوعه از کشور جلوگیری و بحمدالله عملیات رفت حجاج از 18 ایستگاه پروازی بدون هیچ‌گونه موردی به پایان رسید.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پلیس فرودگاه در عملیات بازگشت زائران که از 23 تیرماه آغاز و تا 7 مرداد ادامه خواهد داشت و همچنان ایفاگر نقش ارزنده در تامین امنیت عمومی است، خاطرنشان کرد: افتخار خدمت به زائران خانه خدا در عملیات حج تمتع فرصت با ارزشی است که امیدواریم قدردان این توفیق و نعمت الهی باشیم و این ماموریت را به نحو شایسته و در جهت کسب رضایت خداوند متعال به سرانجام برسانیم.

درگیری تکاوران پلیس سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان/ 1.5 تن مواد مخدر کشف شدفعالیت گشت‌های ویژه پلیس پس از وقوع زلزله در هرمزگان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر یازرلو اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی به وجود آمده در برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس و آب‌گرفتگی سطوح و معابر، پروازهای فرودگاه‌های دبی و شارجه با تأخیر یا ابطال مواجه شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن اشاره به محدودیت پروازی به فرودگاه‌های مذکور تا اطلاع ثانوی، به مسافران توصیه کرد: برای سفر به این مقاصد پیش از عزیمت به فرودگاه به منظور اطمینان از وضعیت تأخیر یا ابطال پرواز خود با شرکت‌های هواپیمایی مربوطه تماس بگیرند.

کد خبر 6081352

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • محدودیت پروازی به فرودگاه‌های دبی و شارجه
  • تخصیص ارز مبادله‌ای به زائران حج تمتع
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • تخصیص ارز مبادله‌ای برای حجاج بدون مشکل انجام می‌شود
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • اعزام ۸۷ هزار زائر حج تمتع امسال از ۲۴ اردیبهشت
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند