Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-داور بین المللی ایران حاضر به قضاوت در رقابت‌های دوچرخه سواری قهرمانی جوانان جهان در سرزمین‌های اشغالی نشد.
به گزارش خبرگزاری آریا، داور بین المللی ایران با وجود دعوت به مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی جوانان جهان که در سرزمین‌های اشغالی فلسطین برگزار می‌شود، از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری از مجید ناصری برای قضاوت در این مسابقات که از یکم شهریور برگزار خواهد شد، دعوت کرده بود، اما وی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین حاضر به قضاوت در این رقابت ها نشد.
گفتنی است ناصری قبلا در مسابقات مهمی از جمله قهرمانی جهان و بازی‌های المپیک توکیو قضاوت کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قضاوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های پدل امارات با عنوان جام رمضان و با حضور مدعیان آسیا در شرایطی برگزار شد که میزبان، از هریک از کشور‌های حاضر ۲ تا ۳ تیم به این مسابقات دعوت کرده بود.    در این رقابت‌ها نمایندگانی از کشور‌های ایران، هند، استرالیا، ژاپن، بحرین، کویت، قطر، سوریه، فیلیپین، روسیه، لبنان و چین حضور داشتند که تیم ایران متشکل از آریا روغنی و حامی گلستان با غلبه بر تیم کویت در دیدار پایانی به مقام قهرمانی دست یافت.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • (ویدئو) پیمان ماهری پور داور مسابقه مردان آهنین کیست و چه رکوردی دارد؟
  • قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور