Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@07:58:17 GMT

خدمات تاکسی آنلاین تپسی به ۵ شهر جدید رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۵۸۴۴

خدمات تاکسی آنلاین تپسی به ۵ شهر جدید رسید

به گفته روابط عمومی تپسی، عملیات توسعه‌ای این شرکت در این ۵ شهر جدید، از خرداد ماه آغاز شده و با ثبت‌نام رانندگان و مسافرین در این شهرها، در حال حاضر سرویس‌دهی به طور کامل در جریان است.

برای شهروندان در شهرهای قزوین، گرگان، نیشابور، کرمانشاه و اراک اولین سفر رایگان است و برای باقی سفرهایشان تا پایان تیرماه نیز، تا ۵۰٪ تخفیف خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به منظور اطمینان خاطر رانندگان برای تمامی رانندگان تپسی در این شهرها نیز طرح تضمین درآمد فعال شده تا بتوانند با اطمینان ، فعالیت خود را آغاز کنند. در این طرح رانندگان فعال در شهرهای فوق که در تپسی ثبت نام می‌کنند، روزانه مبلغی ثابت بابت فعالیت در این تاکسی اینترنتی دریافت می‌کنند و این طرح تا زمانی که تعداد درخواست‌های سفر به ثبات برسد و رانندگان بتوانند با افزایش سفرهای خود درآمد بیشتری کسب کنند؛ ادامه دارد.

کد خبر 1647902

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس

نشست ادواری شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور با موضوع ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور به میزبانی شهرداری مشهد، امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، صبح امروز _سی‌ام فروردین_ نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور با موضوع ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور به میزبانی شهرداری مشهد مقدس برگزار شد.

کد خبر 745728

دیگر خبرها

  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: پروازها در این شهرها تعلیق شد
  • ارتقای کیفیت زندگی شهری به کمک رشد هوشمند
  • نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی
  • ​آغاز برقی سازی اتوبوس ها و تاکسی ها برای کاهش آلودگی هوای شهرها
  • رانندگان اسنپ و تپسی، زیر بار کمیسیون
  • وکیل آنلاین بزرگترین مجموعه آنلاین حقوقی کشور