Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@00:47:20 GMT

خندیدن از ته دل با «جوکری‌ها»

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۵۸۵۱

خندیدن از ته دل با «جوکری‌ها»

پس از ۷ فصل بالاخره «جوکر» به ایستگاه پایانی خود رسید؛ برنامه ای که تلاش کرده بود با حضور بهترین کمدین های کشور، به دور از همه سختی ها و فشارهای زندگی، خنده را میهمان مخاطبش کند و گویا موفق شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از ۷ فصل بالاخره «جوکر» به ایستگاه پایانی خود رسید؛ برنامه ای که از همان روز اول و صادقانه اعلام کرده بود که پیش از او، این مدل برنامه در کشورهای متعددی برگزار شده است و حالا عوامل «جوکر» ایرانی قصد دارند تا برنامه ای شاد، جذاب و پرانرژی را تقدیم مخاطب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند برنامه ای از «جوکر» گذشته بود که مشخص شد احسان علیخانی و گروه حرفه ای او پشت سر این برنامه قرار دارند؛ پیشتر علیخانی از سختی های ساخت این برنامه سخن گفته بود، اینکه چندین برنامه ی تست با تئاتری ها و استندآپ کمدی های مختلف اجرای آزمایشی رفته بودند ولی ترس ساخت چنین برنامه ای آنها را قانع نکرده بود تا استارت نهایی برنامه را بزنند تا سیامک انصاری به عنوان میزبان و مجری به گروه اضافه می شود و گروه به این نتیجه می رسد که حالا نوبت بازی فرا رسیده است.

بدون شک سال ها تجربه ساخت برنامه های مختلف، «تیم علیخانی» را به مرحله ای از خودباوری رسانده که حالا مخاطب نتیجه و ماحصل این تجربه را در برنامه ای مانند «جوکر» با خیال راحت به تماشا می نشیند. پیش از این همه به کنایه و شوخی احسان علیخانی را استاد گریه گرفتن از مردم در «ماه عسل» خطاب می کردند اما تجربه همه آن سال ها، ارتباطات، زیرکی و هوشمندی این تیم همه دست در دست هم داد تا «جوکر» به یکی از ترین های این روزهای رسانه تبدیل شود.

اینکه در بدترین شرایط این روزهای اقتصادی که یکی به فکر بالا رفتن اجاره مسکن است و دیگری به فکر خرید گران مایحتاج اولیه زندگی، دیدن برنامه ای که بتواند حتی لحظه ای بیننده را از فکر مشکلات اقتصادی و سختی های زندگی رها کند و «خنده» را به لبان او بیاورد، بدون شک آن برنامه ساز توانسته بار دیگر کارت برنده خود را روی میز بازی بگذارد.

هرچند هر برنامه ای هیچ وقت نمی تواند همه مخاطبین خود را راضی نگه دارد و از همه نمره 20 بگیرد؛ اما با دیدن بازخوردهای تماشاگران این برنامه در فضای مجازی و حقیقی، می شود رضایت عمومی را در زبان و نگاه «جوکری ها» دید و این یعنی اینکه «جوکر» با همه ضعف های کوچک خود توانسته مخاطبین خود را برای ساخت فصل های بعدی مشتاق و راضی نگه دارد.

همین که عوامل این برنامه در انتهای هر مسابقه، برای برنده 100 میلیونی هر فصل، چالشی خیرخواهانه درنظر می گیرند که برنده می تواند تمام و یا قسمتی از پول جایزه خود را برای ساخت مدرسه در مناطق محروم هزینه کند، همان پیوست فرهنگی است که جای خالی آن در بسیاری از برنامه های حال حاضر رسانه ملی و شبکه نمایش خانگی احساس می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برنامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۵۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۴۷۰ کیلومتر کانال آب در افغانستان

برنامه جهانی غذا از ساخت نزدیک به ۴۷۰ کیلومتر کانال‌های آب در افغانستان خبر داد و اعلام کرد این کانال‌های آب در ولایت‌های مختلف کشور ساخته شده است.

به گفته این نهاد، کشاورزان در افغانستان بدون دسترسی به آب، به زندگی شان ادامه داده نمی‌توانند.

برنامه جهانی غذا افزود کانال‌های آب به کشاورزان کمک کرده است تا آنان خانواده‌های‌شان را تغذیه کنند.

پس از چندین سال خشک‌سالی پیهم، بارندگی‌های اخیر کشاورزان را در کشور امیدوار کرده است که سال جاری حاصل خوب خواهند برداشت.

عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی رییس‌الوزرای طالبان نیز گفته است در پی بارندگی‌های اخیر، سطح آب در کشور افزایش یافته و بیش‌تر بندها پر از آب شده است.

به گفته او، افزایش سطح آب سبب رشد بخش زراعت و افزایش میزان تولید برق در کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۷۰ کیلومتر کانال آب در افغانستان
  • واکنش «احسان علیخانی» به عکس جنجالی
  • (عکس) واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام
  • این عکس جعلی واکنش احسان علیخانی را برانگیخت | عکس
  • (تصویر) واکنش احسان علیخانی به انتشار یک عکس جعلی
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک ؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام (عکس)
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • (عکس) تصویر باورنکردنی و جدید از احسان علیخانی
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت