Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به اهمیت جاده در توسعه و پیشرفت شهرستان‌ها گفت: با ساخت جاده بهاباد- دربند- نایبند، شهرستان بهاباد یزد از بن‌بست ارتباطی خارج می‌شود .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خیرالله خادمی ظهر امروز در جریان سفر خود به این استان با حضور در حاشیه بازدید از جاده  بهاباد- نایبند،‌ در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد:‌ این جاده نقش موثری در تحول توسعه‌ای و تقویت زیرساخت‌های جاده‌ای و ارتباطی کشور ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این‌که بعد از تکمیل این محور مسیر ارتباطی استان‌های خراسان جنوبی، یزد و سیستان و بلوچستان تکمیل  می‌شود، افزود: میزان مسیر حمل و نقل مواد معدنی استان یزد به شرق کشور و همچنین کشور افغانستان با اتمام این طرح کوتاه‌تر می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که فرآیند اجرایی ساخت این جاده ۱۲ سال قبل شروع شده و تاکنون ۱۰۵ کیلومتر اجرایی شده است،‌ گفت:‌ ساخت این جاده که به مرز ماهی‌رود در مرزهای شرقی کشور در استان خراسان جنوبی متصل میشود نقش مهمی در ترانزیت کالا خواهد داشت.

خادمی در پایان ساخت کنارگذر جنوبی بافق در آینده‌ای نزدیک را از دیگر اقدامات در دستور کار وزارت راه و شهرسازی در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: ساخت این کنارگذر می‌تواند نقش عمده ای در توسعه راه‌های مواصلاتی داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت:شهرک جدید بونیز جهرم در زمینی به مساحت ۴۰۰ هکتار در ضلع شرقی شهر جهرم با هزینه آماده‌سازی ۱۸۰۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود. 

محمودرضا طالبان افزود:طرح جامع فاز ۱ و فاز ۲ تهیه و به تایید شورای عالی معماری و شهرسازی کشور و کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی استان رسیده است.
وی اضافه‌کرد: این طرح برای مازاد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و سرریز ثبت نام کنندگان این طرح و جمعیت شهرستان جهرم ایجاد شده‌است.

دیگر خبرها

  • رفع نقاط حادثه خیز در ابهر
  • ساخت ۴۷۰ کیلومتر کانال آب در افغانستان
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • افزایش ۱۸۴ درصدی عبور کالا از پایانه مرزی آستارا در سال ۱۴۰۲
  • نقش محوری قزاقستان در کریدور میانی
  • پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»