Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، احسان پهلوان بازیکن دو فصل اخیر تیم پرسپولیس در نهایت با جدایی از این باشگاه راهی فولاد خوزستان شد تا فصل جدیدی از دوران فوتبالی خود را این بار در جنوب‌غربی کشور آغاز کند. این بازیکن که از ذوب‌آهن به پرسپولیس آمده بود از جمله بازیکنان مورد علاقه یحیی گل‌محمدی در جمع سرخ‌پوشان بود که موفق شد با این تیم حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کند اما با این همه و به دلیل برخی از مسائل، او در نهایت از پرسپولیس جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان جدایی پهلوان از پرسپولیس اما عجیب و جالب توجه است. باشگاه پرسپولیس قصد داشت میلاد زکی‌پور بازیکن اسبق استقلال که در گل‌گهر بازی می‌کرد را جذب کند اما از آنجایی که این بازیکن سابقه حضور در استقلال و انجام صحبت‌های زیاد علیه پرسپولیس را داشت این موضوع با واکنش هواداران پرسپولیس روبه‌رو شد و آنها خواستار این شدند که زکی‌پور به پرسپولیس نیاید. با وجود اینکه این بازیکن مدنظر کادر فنی پرسپولیس قرار داشت اما به دلیل همین حاشیه‌ها در نهایت باشگاه پرسپولیس قید جذب زکی‌پور را زد تا اختلاف نظر بین این باشگاه و مدیر برنامه‌های این بازیکن به وجود بیاید.

بعد از منتفی شدن حضور زکی‌پور در پرسپولیس، مدیر برنامه‌های او دچار اختلاف نظرهای زیادی با مسؤولان پرسپولیس شد. این مدیر برنامه که دست بر قضا مدیر برنامه احسان پهلوان و محمد خدابنده‌لو هم بود به همین دلیل وارد چالش زیادی با باشگاه پرسپولیس شد و در نهایت خدابنده‌لو را به گل‌گهر سیرجان برد و قرارداد پهلوان را هم با فولاد امضاء کرد. در واقع عدم جذب میلاد زکی‌پور باعث شد تا هم خدابنده‌لو از پرسپولیس دور شود و هم اینکه احسان پهلوان به فولاد برود. این موضوع باعث شد تا پهلوان در نهایت از پرسپولیس جدا شود و از طرفی خدابنده‌لو هم پیراهن سرخ این تیم را بر تن نکند.

منبع: فارس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس مدیر برنامه خدابنده لو زکی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| اصغر فرهادی مهمان ستاره استقلالی و همسرش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اصغر فرهادی، کارگردان مشهور سینما امروز در کتابفروشی مجتبی جباری حضور داشت و مهمان پیشکسوت استقلال و همسرش بود.

جباری اخیرا اقدام به افتتاح یک کتابفروشی کرده و در چند ماه اخیر بسیاری از هنرمندان هم مهمان او بوده‌اند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889071

دیگر خبرها

  • مدیر میلان: این بازیکن‌مان ۱۸۰ میلیون می‌ارزد!
  • در نهایت زمین بلعیده خواهد شد؟
  • عکس| اصغر فرهادی مهمان ستاره استقلالی و همسرش
  • ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
  • (عکس) صفحه پرسپولیس آبی شد
  • آیا خورشید می‌تواند زمین را ببلعد؟
  • (عکس) تنها پست آبی پیج پرسپولیس!
  • تنها بازیکن آبی پوش در صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس + عکس
  • تنها پست آبی پیج پرسپولیس! (عکس)
  • جدایی ستاره فوتسال ایران از باشگاه اسپانیایی رسمی شد