Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته‌بندی کالاها و لوازم به صورت محکم و منظم کنارهم، باعث محافظت از محصول و جابجایی راحت آن‌ها می‌شود. استفاده از نایلون شیرینگ حرارتی برای بسته‌بندی محصولات یک روش عالی می‌باشد .شیرینگ حرارتی برای بسته‌بندی بهترین گزینه می‌باشد که استفاده از نایلون شرینگ بسیار آسان می‌باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از تبریز چسب، خرید شیرینگ پلاستیک حرارتی با کیفیت بالا و مستقیم از تولید کننده امتیاز ویژه‌ای محسوب می‌شود که می‌توان از شرکت تولیدی تاو پلاستیک بسته بندی را به صورت مستقیم خریداری نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرینگ یا شرینک برگرفته از واژه‌ی Shrink به معنی جمع شدن و جمع شوندگی می‌باشد. در واقع زمانی که پلاستیک حرارتی‌ها در اثر حرارت قرار می گیرند جمع می شوند و اصطلاحا به کالای مود نظر وکیوم می‌شود.

نایلون شیرینگ حرارتی چیست؟

نوعی سلفون که در اثر حرارت پاره نمی‌شود بلکه جمع می‌شود. عمده کاربرد این نایلون برای محافظت و بسته بندی انواع کالا می‌باشد. عملکرد این شیرینگ پلاستیک حرارتی به این صورت می باشد که ابتدا روی محصول قرار گرفته برش خورده سپس داخل دستگاه شیرینگ پک رفته و با حرارت به محصول وکیوم می‌شود. حجم و اندازه این فیلم‌ها بعد از حرارت دیدن 30 درصد کم می شود. فیلم‌های شرینک با وجود منعطف بودن از مقاومت خوبی برخوردار هستند این فیلم ها به کالا جلوه ی زیبایی می بخشد.

مزایای بسته‌بندی با نایلون شرینک

بسته‌بندی با شرینک از محبوبیت بالایی برخوردار است و مزیت زیادی نسبت به روش‌های دیگر بسته بندی دارد.

مزیت‌های مهم استفاده از این روش جلوگیری از نفوذ مایعات حفاظت در برابر گرد و غبار محافظت در برابر آلودگی به درون محصول بسته بندی منظم ، شکیل جابجایی راحت و آسان افزایش زمان نگهداری محصول

چاپ طرح دلخواه روی فیلم شرینگ

قابلیت ویژه فیلم شیرینک‌ها امکان چاپ و طرح دلخواه است که بسته‌بندی کالا را اختصاصی می‌کند و موجب تبلیغ نیز می‌شود.

خرید مستقیم از تولید کننده، تضمین کیفیت، ارسال رایگان، همراه با گارانتی بازگشت کالا در صورت وجود هرگونه مشکلی از جمله مزایای خرید از شرکت تاو می‌باشد.

09144040361  - 04136370296

انواع شیرینگ حرارتی

شرینک‌ها در 3 دسته کلی تولید می‌شوند که عبارت است از :

شرینک پلی اتیلن (PPE)

این شرینک از مقاومت بیشتری برخوردار است که از این نایلون شرینک بیشتر برای بسته بندی کالاهای سنگین مثل بطری‌های آب معدنی، نوشابه‌ها و ماءالشعیر استفاده می‌شود.

شیرینگ پلی کربنات (PVC)

نوع دیگر شیرینگ پی وی سی می باشد که دارای عرض‌های مختلف می باشد و به صورت تک و دو لایه همچنین به صورت روده‌ای دو طرف باز نیز تولید می شود.

پی وی سی تشکیل یافته از 3 ماده ی اولیه‌ی کربن، اکسیژن و کلرین می‌باشد.

فیلم  PVCجنس خشک و انعطاف پذیری پایینی دارد.

مزیت عمده این نایلون pvc قیمت پایین شیرینگ پذیری در دمای پایین می باشد.

معایب عمده پی وی سی هنگام عمل شرینگ بوی نامطبوع منتشر می‌کند خشک و شکننده می‌باشد کاملا شفاف، بی رنگ نمی‌باشد نگهداری و انبار مخصوص کاربرد فیلم رول شیرینک پی وی سی

با فیلم پی وی سی کالاهای حساس همچون: کاغذ کاتالوگ همچنین قطعات و جعبه‌های کارتنی بسته‌بندی می شوند. این فیلم شرینک مقاومت بالایی داشته حتی بسته‌بندی محصولات لبه تیز بدون پارگی فیلم شیرینگ انجام می‌گیرد.

بسته بندی انواع محصولات با شکل‌های مختلف امکان پذیر است و این فیلم شیرینک مناسب برای پکیج های سی دی و دی وی دی نیز می‌باشد.

اخطار :

شیرینگ پی وی سی هنگام حرارت دیدن از خود مواد خطرناکی انتشار می‌دهد به همین خاطر باید با بالاترین استانداردهای بهداشتی از آن استفاده شود.

شیرینگ پلی الفین (POF)

فیلم پلی الفین نوع دیگر از پلاستیک حرارتی شیرینگ می‌باشد لازم است بدانید pof به علت چاپ پذیری بالا، شفافیت و جمع پذیری بهتر، جنس نرم و منعطف قابل تماس با مواد غذایی (استاندارد های بهداشتی) به‌عنوان برترین نوع شیرینگ در دنیا شناخته شده است که در عرض 15 تا 75 سانتی تولید می‌شود. این نایلون‌ها در ضخامت 15 ، 17 ، 20 میکرون تولید می‌شود. از این شیرینگ برای بسته بندی انواع کالا تا وزن 5 کیلو استفاده می‌شود.

مزیت شیرینگ پی او اف: نداشتن بوی نامطبوع هنگام بسته بندی نگهداری آسان و راحت  شفافیت بالا (97% درصد) نرم و انعطاف‌پذیر مورد تایید سازمان غذا و دارو (FDA) همچنین بهترین گزینه برای تماس با مواد غذایی می‌باشد. قیمت ارزان نسبت به فیلم پی وی سی (50 درصد پایین) قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست

برای پلاستیک حرارتی pof نیز عمل شیرینگ با دستگاه دستی و نیمه اتومات و اتوماتیک انجام می‌پذیرد.  

چاپ پذیری فیلم POF

رول شیرینک پلی الفین قابلیت چاپ‌پذیری در طیف رنگی گسترده می‌باشد که به علت مقاومت بالا و حرارت پذیری مناسب کمترین به‌هم ریختگی در طرح چاپی را دارد.

چطوری با قیمت ارزان از تولید کننده مستقیم خریداری کنیم؟

کارخانه تاو تولیدکننده فیلم شیرینگ پلی الفین و پی وی سی می‌باشد که می‌توانید جهت خرید و مشاوره رایگان به سایت POFSHRINK.IR مراجعه و یا با شماره‌های 04136370296 – 09143185187 تماس بگیرید.

نحوه ارسال چگونه است؟  ارسال‌ها تا باربری شهر مقصد رایگان می‌باشد.

آیا می‌توان قبل از سفارش کیفیت را سنجید؟  بله می‌توانید درخواست نمونه فیلم شرینک بکنید. تا برایتان ارسال گردد. 

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلم شیرینگ برای بسته بندی پلی الفین پی وی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم

با رسیدن فصل بهار، کم کم هوا گرم تر می شود و افراد برای خنک شدن و فرار از گرمای هوا از انواع نوشیدنی ها و خوراکی ها نظیر آبمیوه، یخمک و بستنی استفاده می کنند. البته که بهترین نوع نوشیدنی های سرد، آن هایی هستند که به صورت خانگی و بدون مواد نگهدارنده ساخته می شوند. همچنین هرچقدر مقدار شکر افزوده به این ترکیبات کمتر باشد خوراکی سالم تری خواهید داشت. البته ممکن است همیشه امکان ساخت یک نوشیدنی خنک خانگی برای شما فراهم نباشد، در این صورت خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا در آن از 4 محصول خوشمزه و تازه ایرانی نام می بریم که می توانید هم به عنوان میان وعده و هم برای رفع تشنگی در یک روز گرم استفاده کنید! با ما همراه باشید

ویژگی های یک میان وعده یا نوشیدنی سالم چیست؟

با توجه به وجود برندهای مختلف و کیفیت های گوناگون و با وجود انواع مواد اولیه اصل و تقلبی، بازار تولیدات فصل گرم نظیر انواع فرآورده های یخی داغ است! در این شرایط دانستن برخی نکات به شما کمک می کند که محصولی را انتخاب کنید که برای سلامتی شما ضرری نداشته باشد. برخی از ویژگی های یک میان وعده یا نوشیدنی سالم شامل موارد زیر است:  

نام و نشان و برند معتبر داشته باشد آدرس و شماره تلفن و روش های دسترسی به تولید کننده مشخص باشد آرم غذا و دارو و شماره مجوز داشته باشد آرم استاندارد و شماره مربوطه را داشته باشد از رنگ و مواد مصنوعی در تولید محصول استفاده نشده باشد بسته بندی مقاوم و باکیفیت داشته باشد

با رعایت این نکات می توانید یک محصول خوراکی باکیفیت خریداری کنید و در زمانی که هوا گرم است نوش جان کنید! خوشبختانه در کشور ما، به همت متخصصین داخلی در شرکت لپ لپ، از سال 95 مجتمع بزرگی برای تولید انواع محصولات شامل ژله میوه ای، ژله نوشیدنی و انواع فرآورده های یخی با نام تجاری آیس لپ راه اندازی شده است که محصولات آن تمام ویژگی های بالا را دارد. با ما همراه باشید تا با برخی از این محصولات بیشتر آشنا شوید.

ژله نوشیدنی، یک نوآوری هیجان انگیز

ژله نوشیدنی یک محصول جدید و جذاب از لپ لپ است که در آن طعم های مختلفی از میوه ها نظیر سیب و موز، آناناس، پیناکولادا، انبه و آلبالو به صورت تکه های ریز محصول در آب میوه در بسته بندی 90 میلی لیتری جذاب و به صورت کاملاً مکانیزه و بدون دخالت دست آماده شده اند. عصاره طبیعی میوه ها به ژله نوشیدنی لپ لپ طعم بی نظیری داده است و آن را به یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت تبدیل کرده است. 

انواع ژله های دسری 

یکی دیگر از محصولاتی که می توانید به عنوان میان وعده سالم استفاده کنید، انواع ژله های تک نفره 75 و 100 گرمی لپ لپ است. این محصولات نیز با مواد اولیه درجه یک و تحت نظارت سازمان غذا و دارو در محیطی کاملاً بهداشتی و بدون دخالت دست تولید می شوند. از ژله های دسری لپ لپ می توانید به جای خوراکی های مضر نظیر انواع نوشابه ها که در مهمانی ها سرو می شود استفاده کنید. 

پودینگ تک نفره یک دسر خوشمزه

یکی دیگر از گزینه های پیش روی شما برای استفاده به عنوان یک میان وعده عالی و سالم، انواع پودینگ های 100 و 150 گرمی لپ لپ است. پودینگ در طعم های مختلفی نظیر توت فرنگی، انبه و آلبالو تولید می شود. طعم پودینگ بسیار جذاب و لذیذ است و پس از یک بار استفاده از آن عاشقش می شوید!

در پودینگ معمولا از شیر و شکر استفاده می‌شود و برای اتصال مواد داخل آن به یکدیگر، از ماده‌ای با خاصیت ژله‌ای مثل پودر ژلاتین، نشاسته ذرت و یا تخم‌مرغ استفاده می‌شود. شما می توانید پودینگ را به صورت خانگی هم تهیه کنید اما استفاده از پودینگ لپ لپ آسان تر است زیرا همان کیفیت و سلامت را در اختیار شما قرار می دهد.

با آیس لپ خنک شوید!

اگر تا اینجا از محصولات خوشمزه لپ لپ شگفت زده شده اید بهتر است با جذاب ترین آن ها آشنا شوید. آیس لپ یا فرآورده یخی تولید این شرکت، یکی از محبوب ترین خوراکی های فصل گرم است که می توانید به صورت یخ زده مصرف کنید. آیس لپ در انواع بسته شامل 45 ، 75 و 120 میلی لیتری تولید می شود. این محصول حس نوستالژی یخمک های قدیمی را با کیفیت و مواد اولیه امروزی مخلوط نموده و به ترکیبی شگفت انگیز از خوشمزگی دست یافته است.

طعم های مختلفی از این محصول شامل پرتقال، آلبالو، انبه، انار، توت فرنگی و پیناکولادا در دسترس شماست. با توجه به مقدار کم شکر مورد استفاده در این فرآورده یخی، شیرینی آن دل را نمی زند و در عین حال طعم دلپذیری دارد که باعث می شود به خوراکی مورد علاقه تان تبدیل شود. 

بسته بندی های مقاوم به انجماد

یکی از ویژگی های متمایز آیس لپ ها این است که در لایه درونی کاملاً مقاوم به انجماد هستند. در نتیجه در زمان یخ زدن هیچ ماده شیمیایی و مضر از پلاستیک در برگیرنده محصول وارد آن نمی شود. آیس لپ ها مورد تایید سازمان غذا و دارو هستند و تمام مجوزهای بهداشتی مربوطه را دریافت کرده اند. همچنین از اسانس و رنگ مصنوعی در تولید این محصولات استفاده نشده است. بنابراین یک خوراکی خوشمزه و سالم مخصوص روزهای گرم سال به دست شما مصرف کنندگان عزیز می رسد.

لپ لپ اصل چه ویژگی هایی دارد؟

برای خرید لپ لپ اصل کافیست به چند نکته ساده دقت کنید تا خیالتان از بابت محصولی که خریداری می کنید راحت باشد. این موارد شامل لیست زیر است:  

نام و نشان فارسی و انگلیسی LOPLOP را بررسی کنید به وجود مجوز استاندارد و غذا و دارو روی بسته بندی دقت کنید آدرس و شماره تلفن های چاپ شده روی بسته را بررسی کنید به کیفیت چاپ و بسته بندی محصولات دقت کنید از فروشگاه های زنجیره ای و اینترنتی و یا سوپرمارکت های معتبر خرید کنید از کجا لپ لپ بخریم؟

امروزه تقریباً در هر سوپرمارکت کوچک و بزرگ و زنجیره ای و اکثر فروشگاه های اینترنتی معتبر نظیر دیجی کالا و نیولت، محصولات لپ لپ را می توانید پیدا کنید. با این وجود اگر در شهر یا روستای شما محصولات لپ لپ پیدا نمی شود کافیست از طریق روش های ارتباطی زیر با کارشناسان لپ لپ تماس بگیرید تا نزدیک ترین فروشگاه را به شما معرفی کنیم:

شماره تلفن ها: 02634760971 الی 4

ایمیل: info@loplop.ir

آدرس: کرج، کمالشهر، شهرک صنعتی بهارستان نبش گلستان دوم

وبسایت: loplop.ir

شبکه های اجتماعی: my.loplop.ir

 

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • انقلاب در بسته‌بندی‌های آمازون
  • نوشابه پپسی چگونه در کارخانه تولید و بسته بندی می‌شود؟ (فیلم)
  • اجرای AR روی جعبه‌های جدید دیجی‌کالا
  • بسته بندی نامناسب کالا سبب تولید پسماند می‌شود
  • برنامه های مدیرعامل شرکت پاکسان برای سال جدید اعلام شد