Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@15:40:04 GMT

رازهای جذابیت خانواده های سلطنتی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۰۶۲۳۴

رازهای جذابیت خانواده های سلطنتی

به گزارش اقتصاد آنلاین، خانواده‌های سلطنتی ، زیر نظرمیلیون‌ها نفرهستند و عکس‌های آنها رسانه‌های سراسر جهان را پر می‌کند. به همین دلیل است که آنها باید در رابطه با هرچیزی از قوانین خاصی پیروی کنند.

شکل مناسب برای ابرو

کیت میدلتون به طرز ماهرانه‌ای انحنای ابروهایش را بلند میکند ،که این کار باعث می‌شود چشم‌ها درشت تر به نظر برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مقایسه عکس های گذشته او میتوانید این ترفند را بهتر ببینید.

برجسته کردن خط فک

استفاده بیش از حد از کانتورینگ، صورت راغیرطبیعی و بد جلوه میدهد. کیت از سایه صورتی برنز استفاده می‌کند که به چهره او ظاهری طبیعی می بخشد.

سایه های کلاسیک رژ لب

شارلین، پرنسس موناکو، از رژ لب روشن استفاده میکند. اما برای این کار، او سایه‌های کلاسیک قرمز را انتخاب می‌کند. او همیشه در لباس‌های شیک ظریف به نظر می‌رسد و به طرز ماهرانه‌ای از لباس هایی با رنگ‌ براق و آرایش مات استفاده میکند.

فرهای طبیعی

کیت میدلتون، زمانی که دانشجو بود، به مدل موهایش حجم می‌داد. اما او اکنون موهایش را صاف میکند و انتهای آن را فر می کند. این ترفند باعث میشود موهای او طبیعی تر به نظر برسد.

تمرکز روی رنگ چشم

کیت میدلتون، زمانی که برای عروسی خودش آماده می شد، از آرایشگران کمک نگرفت . او اخیراً، برای مشخص کردن چشم‌های سبز رنگش از سایه های دودی و قهوه‌ای استفاده میکند.

لاک براق کننده

پرنسس ژاپنی هیساکو تاکامادو، ترجیح می‌دهد ناخن‌هایش را مربعی شکل کوتاه کند و اغلب از لاک‌های بژ یا برق ناخن استفاده می‌کند.

رنگ صورت شفاف

مگان مارکل ، از کرم پودری استفاده میکند که رنگ طبیعی پوست و کک و مک های او را نمی پوشاند. این ترفند برای کسانی مفید است که علاقه دارند آرایش هایشان طبیعی به نظر برسد.

مدل موی ساده

خانواده های سلطنتی ،مدل موهای حجیم و همچنین موهای سالم و براق را به براشینگ کردن مو، ترجیح می دهند. رانیا، ملکه اردن، حجم موهایش در ریشه موها، برایش بسیار اهمیت دارد.

محصولات مناسب برای آرایش سریع

پسر عموی شاهزاده ویلیام و هری، پرنسس یوژنی، از حداقل مقدار لوازم آرایشی مانند کرم برنز و ریمل استفاده می کند .

توصیه های آرایشگران

آرایشگر، مری گرینول، که برای پرنسس دایانا کار می‌کرد، به او توصیه کرد که خط چشم آبی را کنار بگذارد تا رنگ آبی چشم‌هایش بیشتر مشخص شود.

مرطوب کننده پوست

ملکه الیزابت دوم نیز خودش آرایش می کند. او فقط برای آماده شدن برای مراسم های خاص از آرایشگران حرفه ای استفاده می کند. ترفند او برای جوانتر ماندن پوست صورتش این است که او روزانه پوست خودش را مرطوب نگه میدارد.

منبع: طلا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جذابیت استفاده میکند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۰۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب و راه‌اندازی انشعاب گاز طبیعی در سایت دفن و پردازش پسماند

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از نصب و راه‌اندازی انشعاب گاز طبیعی در سایت دفن و پردازش پسماند خبر داد.

مهدی فدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: نصب و راه‌اندازی انشعاب گاز طبیعی در سایت دفن و پردازش پسماند موجب ایجاد زیرساخت‌های صنایع تبدیلی و پیشبرد هر چه بهتر و بیشتر اهداف سازمان مدیریت پسماند می‌شود.

وی افزود: پس از مدت‌ها پیگیری مستمر و جلسات متعدد با ارگان‌های ذی‌ربط، عملیات نصب و راه‌اندازی انشعاب گاز طبیعی به محل دفن و پردازش پسماند شهرداری انجام شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک، نصب و راه‌اندازی انشعاب گاز طبیعی در سایت دفن و پردازش پسماند را باعث ایجاد زیرساخت‌های صنایع تبدیلی و پیشبرد هر چه بهتر و بیشتر اهداف سازمان مدیریت پسماند در راستای صرفه‌جویی در انرژی و نیز کمک به محیط زیست شهری عنوان کرد.

کد خبر 746418

دیگر خبرها

  • «عیدیHD»؛ سفری به سرزمین طنز و خلاقیت
  • ایجاد بزرگترین رویشگاه طبیعی البرز به همت اهالی هیو
  • انواع گل مژه و درمان آن
  • شعله‌های آبی گاز برای ۱۳ هزار مشترک دیگر استان مرکزی روشن شد
  • جاذبه‌های طبیعی بندر زیبای خمیر
  • جذابیت تالاب میقان پس از بارندگی‌های بهاری
  • وقوع یک میلیون و ۹۰ هزار زایمان در کشور در سال گذشته/ زایمان طبیعی سبب کاهش مشکلات تنفسی جنین
  • ربات انسان نمای چری برای رقابت با تسلا و شیائومی معرفی شد
  • ۳ خانم بازیگر که مرزهای جذابیت و خوش استایلی را به جا کردند
  • نصب و راه‌اندازی انشعاب گاز طبیعی در سایت دفن و پردازش پسماند